Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bedre enn "bae" ihvertfall.

Enig! Finnes ikke et styggere ord enn "bae".

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ingenting negativt i å bli kalt "babe" av kjæresten sin :)

Skrevet

Hva betyr "Bae" da?

Anonymous poster hash: ccc1b...cea
Skrevet

Samboeren kaller meg for babe. Vet ikke hvorfor, men ble litt flau i begynnelsen når han sa det foran pappa.

Skrevet

Hva betyr "Bae" da?

Before Anything Else :/
Skrevet

Before Anything Else :/

Okeeei, så rart. Jeg spurte nemlig en gutt om "date", og han responderte med "Seff er jeg med, bae ;)"

høres liksom litt rart ut...

Skrevet

Jeg liker når kjæresten min kaller meg for "baben min" :rodmer:

Gjest Lille-pus
Skrevet

Synes ikke de ligger et gram negativitet i begrepet når det kombineres med et fandenivolds smil og to sterke armer som soper deg inntil ham med ordene "Hallo, Babe".

• Liker 1
Skrevet

Helt greit hvis det er intern humor, ellers syns jeg det blir litt "fjortis."

Skrevet

Har alltid synes at det er litt harry, men tar meg selv i å kalle utenlandske kollegaer som også er venner babe, feks "hey babe, what's up babe" osv.

Har aldri hatt kjæreste som har brukt det som kallenavn, bortsett fra en som aldri ble noe mer en en flørt. Han pleide alltid å si bebbeh. Der og da var det søtt.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det er aldri hva som sies, men når og hvordan det sies.

Skrevet

Når min engelske date kaller meg det er det helt fint. Men synes det høres rart ut i en norsk setning :)

Anonymous poster hash: a45f8...75e

Skrevet

ganske kleint men bedre enn bae

Skrevet

Vel, jeg kaller folk for babe, både hunkjønn og hankjønn. Stort sett i kontekst med at jeg sier noe på engelsk. Det er altså ikke ment som på norsk.

• Liker 1
Skrevet

Liker alle kallenavn jeg :) jeg og kjærsten kaller hverandre alt mulig rart fra pjusken til sjokoladebolla. Exen pleide å kalle meg babe, det passet til hans dialekt. Så det spørs vel på hvordan mannen snakker og at det ikke høres unaturlig ut.

Skrevet

Tenker alltid påhan fotballspilleren fra animasjonsserien Daria! "Yeah but BABE...!"

Skrevet

Han jeg dater nå har kalt meg "babe" fra ganske tidlig av, men han bruker det nå og da enda. Det gjør meg ingenting, det "kler" på en måte han - hvis jeg kan si det på den måten?

Skrevet

Slutt og overanalyser. Ser overhodet ikke problemet, ta det som et komplement!

Skrevet

Jeg synes det er litt teit. Jeg tenker alltid på gutter (ja, ikke menn) som tror de er så tøffe og tar etter "kule" engelske ord og uttrykk fra "ghettoamerikanere" og Bieber som også har tatt det derfra. "Babe, you so fine". Men nå regjerer vel "bae", som bare er enda verre.

Anonymous poster hash: 0a27c...4bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...