AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #1 Del Skrevet 18. desember 2014 Hva tenker dere om å kalle noen/bli kalt for babe? Nå tenker jeg på som kallenavn til noen man holder på med. Er det positivt? Jeg tenker fort litt dum og deilig... Anonymous poster hash: 1ade9...ead Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2014 #2 Del Skrevet 18. desember 2014 Veldig over the top, men litt likere enn "min egen tante sofie". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannerlig Skrevet 18. desember 2014 #3 Del Skrevet 18. desember 2014 Hva tenker dere om å kalle noen/bli kalt for babe? Nå tenker jeg på som kallenavn til noen man holder på med. Er det positivt? Jeg tenker fort litt dum og deilig... Anonymous poster hash: 1ade9...ead Stort sett bare hørt gutter omtale storpuppa damer, gjerne litt bimboaktige de har lyst på, som en babe. Vet ikke, nesten at kan sies til hverandre i et forhold om man har en viss ironi, søt tone, eller snert i det? Da kanskje babe kan være både varmt og søtt, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #4 Del Skrevet 18. desember 2014 Jeg liker det ikke, med mindre det kommer som en spøk... Dette fordi personalansvarlig på jobben har kalt meg babe ved noen anledninger, noe jeg har følt som ubehagelig, så det er det jeg assosierer med det. En klein personalansvarlig som allerede er gift og har barn, som kommer med et slibrig blikk og kaller meg babe. Grøss.....Anonymous poster hash: b9a3f...45a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #5 Del Skrevet 18. desember 2014 Tar det med en klype salt! Babe kan høres like lett ut som snuppa, så lenge det blir sagt på riktig måte. Anonymous poster hash: 02a3c...f31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #6 Del Skrevet 18. desember 2014 Jeg tenker det er et vanlig kjælenavn som bare kvinner kan overanalysere å lage et problem ut av. Anonymous poster hash: 45470...6ca 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest 321 Skrevet 18. desember 2014 #7 Del Skrevet 18. desember 2014 Hva tenker dere om å kalle noen/bli kalt for babe? Nå tenker jeg på som kallenavn til noen man holder på med. Er det positivt? Jeg tenker fort litt dum og deilig... Anonymous poster hash: 1ade9...ead Jeg er ikke noe glad i gutter som bruker den type kallenavn, og mener det seriøst. Syntes det høres fryktelig teit ut. Hvis det var for tull derimot, så hadde jeg syntes det var greit. På den andre siden så kaller jeg og vennene mine hverandre ofte for den type ting: What up babe? Hva skjer kjekken? Osv. men det er svært useriøst, og ikke et slags "sukkersøtt" kallenavn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #8 Del Skrevet 18. desember 2014 Jeg bruker det på venner av begge kjønn samt dama. Aldri erfart at dette oppfattes negativt. Det er i alle fall ikke ment slik. Anonymous poster hash: 439ec...16a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #9 Del Skrevet 18. desember 2014 Ja litt søtt kan det jo være. Type "god natt babe", "Du er søt du babe", "kommer straks babe", " Du er min babe". Er kanskje ikke uvanlig kallenavn på en man liker, så i den sammenhengen er det kanskje et kompliment for å vise at man liker vedkommende. Jeg blir også litt skeptisk når det brukes på en seriøs måte. Anonymous poster hash: 5e4b0...2d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #10 Del Skrevet 18. desember 2014 Babe..hm...synes jeg hører Leo Ajkic Neida, jeg tenker at det er et helt ok kallenavn på både venner og kjæreste, men da bør man unngå "dum og deilig" vibbene og gjøre det med stil. Anonymous poster hash: 02a3c...f31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SRC Skrevet 18. desember 2014 #11 Del Skrevet 18. desember 2014 Synes bare det er koselig jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #12 Del Skrevet 18. desember 2014 Kjæresten min sier "hei babe" og slikt, men jeg er ganske langt i fra bimbo Har heller ikke store pupper og ikke noe typisk "dum og deilig" heller. Er bare det han kaller meg Anonymous poster hash: 58c0a...fa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #13 Del Skrevet 18. desember 2014 Eksen min kalte meg også babe, og det var veldig koselig:) Jeg har aldri tenkt over at det kan være negativt, egentlig. For meg er det en artigere og mindre sukkersøt varian av "pus". Men det kan ha noe å gjøre med at eksen har mye humor og selvtillitt, så han fikk det til å funke. Anonymous poster hash: a4085...122 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gurgemeie Skrevet 18. desember 2014 #14 Del Skrevet 18. desember 2014 Det eneste jeg forbinder med ordet "babe", er "Heldiggrisen Babe" Så nei, jeg tror ikke jeg ville likt å bli kalt babe på grunn av assosiasjonene jeg har ved det ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 18. desember 2014 #15 Del Skrevet 18. desember 2014 Bedre enn "bae" ihvertfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #16 Del Skrevet 18. desember 2014 Baby er ok, om mannen ikke er norsk, som min mann Babe er ikke. Anonymous poster hash: 1b6fe...045 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oenothera Skrevet 19. desember 2014 #17 Del Skrevet 19. desember 2014 Babe..hm...synes jeg hører Leo Ajkic :fniseAnonymous poster hash: 02a3c...f31 😍han hadde fått kalt meg hva som helst... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 19. desember 2014 #18 Del Skrevet 19. desember 2014 Hva tenker dere om å kalle noen/bli kalt for babe? Nå tenker jeg på som kallenavn til noen man holder på med. Er det positivt? Jeg tenker fort litt dum og deilig... Anonymous poster hash: 1ade9...ead Er det du som har opprettet daddytråden også? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Booker Skrevet 19. desember 2014 #19 Del Skrevet 19. desember 2014 Minner meg om grisen Babe og hennes (hans?) modige eventyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 19. desember 2014 #20 Del Skrevet 19. desember 2014 Minner meg om en gammel serie som gikk som het Baywatch. Ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå