Mona Skrevet 28. juli 2004 #1 Skrevet 28. juli 2004 Her forleden skulle jeg lage suksessterte. Jeg pleier ikke dele bunnen, har bare krem oppå. Men tidligere her leste jeg at man skal dele bunnen, det synes jeg hørtes veldig godt ut og lagde mere krem. MEN, kaka sprakk/delte seg/smuldret da skjærte den i to. Mulig det er for mye nøtter i min? Noen som har oppskrift på en god nøttebunn som ikke blir ødelagt når du deler den?
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #2 Skrevet 29. juli 2004 Den skal deles i to på tvers (eks en langpanne som er 50 cm lang, da ender du opp med to halvdeler á 25 cm), for så å legge de to halvdelene oppå hverandre. IKKE på langs som et sukkerbrød.....
Mona Skrevet 29. juli 2004 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2004 Vet det er sånn med verdens beste, men har aldri sett firkantet suksessterte.
Arkana Skrevet 29. juli 2004 #4 Skrevet 29. juli 2004 Suksesstertebunn skal ikke deles, på noen måte. Du steker deigen i to former, så slipper du problemer.
Gjest gjest1 Skrevet 29. juli 2004 #5 Skrevet 29. juli 2004 Suksesstertebunn skal ikke deles' date= på noen måte. Du steker deigen i to former, så slipper du problemer. du tok ordene ut av min munn
Mona Skrevet 29. juli 2004 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2004 Ok, tusen takk! Da tar vi to former neste gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå