AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #1 Skrevet 18. desember 2014 Jeg har laget/skal lage følgende: - pepperkaker - nøttekyss - kransekakestenger - berlinerkranser - havremakroner Hva med dere? Anonymous poster hash: c29d5...707
Engel Skrevet 18. desember 2014 #2 Skrevet 18. desember 2014 Pepperkaker og pepperkakehus Riskaker Marsipanfigurer (ungene lager figurer av ferdig marsipan) Sjokolade og Cornflakeskonfekt Brente mandler Muligens også Oreokonfekt Og så får vi kransekake av svigermor, og har en boks "mormors doble sjokoladeflarn". Og har masse boller i fryseren. Gidder ikke bake andre småkaker, for det blir ikke spist.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #3 Skrevet 18. desember 2014 Pepperkaker Sirupsnipper Berlinerkranser Krumkaker Sandnøtter Anonymous poster hash: 982c6...bea
sjøhest Skrevet 19. desember 2014 #4 Skrevet 19. desember 2014 Pepperkaker Julemenn Fudge Sirupsnipper
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #5 Skrevet 19. desember 2014 Pepperkaker og pepperkakehus Riskaker Marsipanfigurer (ungene lager figurer av ferdig marsipan) Sjokolade og Cornflakeskonfekt Brente mandler Muligens også Oreokonfekt Og så får vi kransekake av svigermor, og har en boks "mormors doble sjokoladeflarn". Og har masse boller i fryseren. Gidder ikke bake andre småkaker, for det blir ikke spist. Oppskrift? Høres godt ut. Anonymous poster hash: acd1c...6f6
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #7 Skrevet 19. desember 2014 Jeg har bakt gule bomber. Verdens beste kake!! Anonymous poster hash: 144c7...785
The Kitten Skrevet 20. desember 2014 #9 Skrevet 20. desember 2014 I år har jeg kun laget havreflarn. Pepperkaker spiser jeg på jobb eller hos mine foreldre og annen julebakst er jeg ikke noe glad i. Jeg ser ingen grunn til å bake noe som bare går i bosset.
Ingeborg! Skrevet 21. desember 2014 #10 Skrevet 21. desember 2014 Pepperkaker (16 åringen har laget sammen med kjæresten sin og farmoren hennes) Brune pinner (11 åringen har laget på skolen) Kokosmakroner (det samme som over) Sjokoladekuler (11 åringen har laget hjemme) Jeg har laget med venninner og så har vi delt alt sammen: Brune pinner lyse kakemenn sandnøtter I tillegg har jeg laget krumkaker delfiakake Vi kaste aldri noe! Poenget er å lage noe alle liker, og ikke så mye av hver ting. Svigerfar får dessuten litt også. Vi tar gjerne en kakebit etter middagen gjennom hele adventstiden, men krumkakene gjemmes til julaften. De serveres da med multekrem Evnt rester tas med på juletrefest på Tre hellige konger dag over nyåret
QueenAwesome Skrevet 21. desember 2014 #11 Skrevet 21. desember 2014 (endret) Jeg har ikke laget så mye, men i husholdningen har vi: Pepperkaker To typer Sarah Bernhard (skal lages i dag) Sjakkruter Serinakaker Krumkaker Lefser Havreflarn Smultringer Sandkaker Kokosmakroner (og fløtekarameller) .. tror vi har nok julekaker for en stund! Endret 21. desember 2014 av QueenAwesome
Gjest Wei Wei Skrevet 21. desember 2014 #12 Skrevet 21. desember 2014 - peppekaker - peppekakehus - bountykuler http://www.detsoteliv.no/oppskrift/bountykuler - kanelboller
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #13 Skrevet 21. desember 2014 Nesten ingenting, blir ikke spist allikevel Anonymous poster hash: 5e0c7...657
FantasDick Skrevet 23. desember 2014 #14 Skrevet 23. desember 2014 - Pepperkaker og -hus - Havreflarn - Sjakkruter - Kolakaker - Serinakaker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå