Gjest Coolaid Skrevet 28. juli 2004 #1 Skrevet 28. juli 2004 Startsiden min er vekk (startsiden.no) og erstatet med en annen. Uannsett hva jeg gjør så ender det opp med at den siden som har lagt seg selv inn, kommer tilbake. Har prøvd alt jeg kan tenke på..... Tok et virus søk og alt ok..... Kan noen hjelpe meg?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 28. juli 2004 #2 Skrevet 28. juli 2004 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...ght=spy+sweeper
Fat Sally Lee Skrevet 28. juli 2004 #3 Skrevet 28. juli 2004 Eller søk etter hijackthis i Google og last ned. Hjalp i hvertfall meg da jeg hadde samme problem.
Crazee Skrevet 29. juli 2004 #5 Skrevet 29. juli 2004 Glad det fiksa problemet, Tispa Elles, eit generelt råd i to delar: 1. Finn ut kva side du vert ført til, gå deretter til Google og søk på namn/URL til denne, pluss hijack startpage, og du vil finna masse som har med problemet å gjera - inkludert ein del ting du kan gjera for å løysa problemet, enten manuelt, eller program som gjer det automagisk. (Blæh - for ei setning.) Når du har fått fjerna problemet, er du klar for del to: 2. Last ned og innstaller ein alternativ nettlesar. Opera og Firefox er gode alternativ. Gjer denne til standard netlesar og bruk i staden for. På denne måten vil du unngå mange problem. (Det blir åtvara mot å bruka IE frå offisielt hald i USA, på grunn av dei store risikoane og problema. Så å innstallere ein alternativ nettlesar er svært seriøst meint.)
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #6 Skrevet 5. august 2004 trykk på alternativer,deretter på alternativer for internett. da kommer det opp en boks som det står alternativer for internett på,der ser du hva startsiden din er. kanskje du har innstallert programmer som gjør at du får innstallasjonsprogrammet sin startside.
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #7 Skrevet 5. august 2004 trykk på alternativer,deretter på alternativer for internett. da kommer det opp en boks som det står alternativer for internett på,der ser du hva startsiden din er. kanskje du har innstallert programmer som gjør at du får innstallasjonsprogrammet sin startside. trykk verktøy og deretter alternativer for internett,det var det jeg mente. så bør du kanskje gå inn på :legg til eller fjern programmer å ta vekk det som du muligens har innstallert. så kan du også gå på startmenyen å trykke i rubrikken søk så du vet hvor du finner programmene på datan så du får sletten dem fra programfilene eller hvor det nå står at det har lagt seg.
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #8 Skrevet 5. august 2004 trykk verktøy og deretter alternativer for internett,det var det jeg mente. så bør du kanskje gå inn på :legg til eller fjern programmer å ta vekk det som du muligens har innstallert. så kan du også gå på startmenyen å trykke i rubrikken søk så du vet hvor du finner programmene på datan så du får sletten dem fra programfilene eller hvor det nå står at det har lagt seg. Trådstarters problem er nok mer komplisert enn som så. Så vidt jeg skjønner er det snakk om hijacking eller kapring. -Fullt på høyde med virus og innbrudd, spør du meg.
Gjest Dazed Skrevet 6. august 2004 #9 Skrevet 6. august 2004 Har opplevd det samme selv. noe sånt som http://www.myseachnow.com Og nede på siden der, sto det i alle fall hvordan man fikk fjerna den som startside. kanskje det står det på siden du får opp og?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå