Gå til innhold

Tyrkisk bad med happy ending

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er dette en ting? Når du er i Tyrkia og tar hamam (tyrkisk bad), kan det hende at de tilbyr deg en happy ending? Har hørt at noen bare begynner å klå. Skal til Tyrkia i sommer så da tenkte jeg å prøve. Har noen opplevd dette?

Anonymous poster hash: 52ed6...123

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dette en ting? Når du er i Tyrkia og tar hamam (tyrkisk bad), kan det hende at de tilbyr deg en happy ending? Har hørt at noen bare begynner å klå. Skal til Tyrkia i sommer så da tenkte jeg å prøve. Har noen opplevd dette?

Har ikke opplevd dette før men kan gi deg noen pointers på hvordan de fleste spa og massasje steder som tilbyr happy ending hinter til litt mer.

Du vil merke det veldig tydelig om de tilbyr dette. Ikke spør de, de vet godt hva og hvordan de gjør det.

Først vil de gi deg en vanlig spa/massasje behandling. Men underveis vil de "tilfeldigvis" dulte borti skrittet ditt litt oftere en de hadde trengt og i det øyeblikket vet du at her kan det skje noe mer. Ta det helt med ro og ikke spør og ikke bli bekymret eller noe om du får boner. Det er helt naturlig og de er vant til det. Så etterhvert vil de tilby deg noe "ekstra" og da takker du ja det er da happy ending for klar signalet er det når du får boner når de dulter borti og de skal alltid spørre ikke du.

Anonymous poster hash: d98b2...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Tyrkia vi snakker om her, og har lest flere historier om europeiske kvinner som er blitt voldtatt i tyrkiske bad. Muslimer har generelt et rasistisk og hatefullt syn på ikke-muslimer, og europeere generelt - og da bør du ikke som norsk jente dra alene på tyrkisk bad.

Anonymous poster hash: 2dbb8...039

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min fikk "happy ending" på spahotelelt hvor vi var på kjærlighetsweekend på. Da ble Tøsen med opp på rommet, og de hadde seg der, mens jeg var uvitende ute og shoppa. Men dette var i Krakow da. Trodde det bare var menn som fikk happy ending, og kan ikke forestille meg at sånt foregår i muslimske Tyrkia. Tenk om dere får hiv eller andre sykdommer.

Anonymous poster hash: b4d49...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Tyrkia vi snakker om her, og har lest flere historier om europeiske kvinner som er blitt voldtatt i tyrkiske bad. Muslimer har generelt et rasistisk og hatefullt syn på ikke-muslimer, og europeere generelt - og da bør du ikke som norsk jente dra alene på tyrkisk bad.

Anonymous poster hash: 2dbb8...039

happy ending for jenter?

Anonymous poster hash: 1280b...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke opplevd dette før men kan gi deg noen pointers på hvordan de fleste spa og massasje steder som tilbyr happy ending hinter til litt mer.

Du vil merke det veldig tydelig om de tilbyr dette. Ikke spør de, de vet godt hva og hvordan de gjør det.

Først vil de gi deg en vanlig spa/massasje behandling. Men underveis vil de "tilfeldigvis" dulte borti skrittet ditt litt oftere en de hadde trengt og i det øyeblikket vet du at her kan det skje noe mer. Ta det helt med ro og ikke spør og ikke bli bekymret eller noe om du får boner. Det er helt naturlig og de er vant til det. Så etterhvert vil de tilby deg noe "ekstra" og da takker du ja det er da happy ending for klar signalet er det når du får boner når de dulter borti og de skal alltid spørre ikke du.

Hvordan kan du gi "pointers" når du ikke har opplev det?

Anonymous poster hash: 98380...db2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir nok skuffet om du er ute etter homse spa med en happy ending for det er ikke mange av de.

For noen tiår tilbake var det endel men regjeringen slo hardt ned på den type virksomhet, nå er det bare et fåtall slike tyrkiske bad igjen som tilbyr homofil happy ending, og disse badene er som regel godt skjult "underground".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

happy ending for jenter?

Anonymous poster hash: 1280b...661

Det er fint mulig for jenter å få happy ending hos en massør, men ikke på et hamam.

Anonymous poster hash: df381...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen jenter her da som har vært på spa/massasje og massøren har blitt litt for nærgående, forsøkt å fingre osv ?

Anonymous poster hash: 6353f...332
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du gi "pointers" når du ikke har opplev det?

Anonymous poster hash: 98380...db2

Fordi jeg jobber med en haug med menn som gjør dette hele tiden og babler ut om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen jenter her da som har vært på spa/massasje og massøren har blitt litt for nærgående, forsøkt å fingre osv ?

Anonymous poster hash: 6353f...332

Jepp, har skjedd et par ganger. Dvs. de gjorde det så pent og forsiktig at det ikke føltes for nærgående, og de forsøkte ikke bare å fingre. Det var massasje innvendig og utvendig. Heldigvis var de classy nok til å beholde klærne på og ikke drive med tunge og slikt.

Anonymous poster hash: df381...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ikke ringe en eskortejente i stedet? Da er du jo garantert det du vil, og de fleste av dem er jo god på massasje.

Når jeg investerer i eskorte, har jeg stort sett 1 time, den første halvtimen er deilig massasje, og den siste halvtimen elsker vi. En happy endig av høy klasse :)

Anonymous poster hash: 4e642...b16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tyrkisk bad utføres av menn.

Så med mindre du er homo er ikke engang happy ending noe å tenke på.

Anonymous poster hash: 263b5...8ac
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...