AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #1 Skrevet 18. desember 2014 Hei jeg har ett spørsmål jeg og samboeren hadde vært sammen i 5 år mars neste år men han slo opp og var med noen andre 4 måneder i år som ikke funket så kom han tilbake til meg. Hva er da forventet å gi hverandre i julegave da? Pris? Sliter veldig pga det og vet ikke hva jeg skal gjøre Anonymous poster hash: 3721b...21d Anonymous poster hash: d5428...ef9
Vill Skrevet 18. desember 2014 #2 Skrevet 18. desember 2014 Er det egentlig pris på julepresang og kva du skal kjøpe du lurer på? Eller er du egentlig usikker på heile situasjonen? Eg får inntrykk av at du ikkje heilt er komfortabel i forholdet?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #3 Skrevet 18. desember 2014 Ja hvor mye man skal bruke for egentlig hadde vi vært sammen i mange år hvis han ikke hadde gjort som han har gjort . Jeg er nok ikke så komfortabel etter det der nei:( for mange går opp i pris siden man har vært sammen så mange år. Men vi ble sammen gjennom i oktoberAnonymous poster hash: d5428...ef9
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #4 Skrevet 18. desember 2014 Ja hvor mye man skal bruke for egentlig hadde vi vært sammen i mange år hvis han ikke hadde gjort som han har gjort . Jeg er nok ikke så komfortabel etter det der nei:( for mange går opp i pris siden man har vært sammen så mange år. Men vi ble sammen IGJEN i oktoberAnonymous poster hash: d5428...ef9 Anonymous poster hash: d5428...ef9
Vill Skrevet 18. desember 2014 #5 Skrevet 18. desember 2014 Då gir du det du synes er greit. Kanskje du ikkje skal bruke fleire tusen på gave om han ikkje "fortjener" det og du ikkje er så sikker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå