AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #1 Skrevet 18. desember 2014 Hadde laangt hår før. Men etter at jeg klipte det så har det ikke vokst 1 cm en gang.. Dette er ca 10 mnd siden. Hva kan jeg gjøre for å få langt hår igjen? Hvis det stemmer at håret vokser ca 1 cm i mnd, så burde jeg jo ha ca 10 cm lengre hår nå da? Anonymous poster hash: 4adc4...e81
99699 Skrevet 18. desember 2014 #2 Skrevet 18. desember 2014 Jeg mister alt håret mitt, så er det noen som har råd mot hårtap i samme slengen?
FruRaeder Skrevet 18. desember 2014 #3 Skrevet 18. desember 2014 Jeg mister alt håret mitt, så er det noen som har råd mot hårtap i samme slengen? Du kan snakke med lege. Du kan få resept på midler som får i gang produksjonen igjen.
WubWub Skrevet 18. desember 2014 #4 Skrevet 18. desember 2014 Du kan snakke med lege. Du kan få resept på midler som får i gang produksjonen igjen. Sikker på dette a? Legen og hudlegen jeg har vært i kontakt med angående problematikken der sa at det ikke var noe å gjøre med med mindre det er snakk om hår transplantasjon
FruRaeder Skrevet 18. desember 2014 #5 Skrevet 18. desember 2014 Sikker på dette a? Legen og hudlegen jeg har vært i kontakt med angående problematikken der sa at det ikke var noe å gjøre med med mindre det er snakk om hår transplantasjon Ganske sikker. Propecia heter medisinen. Dette burde hudlegen ha visst. Med mindre den ikke er lov til å skrive ut lengre da.
WubWub Skrevet 18. desember 2014 #6 Skrevet 18. desember 2014 Ganske sikker. Propecia heter medisinen. Dette burde hudlegen ha visst. Med mindre den ikke er lov til å skrive ut lengre da. åh skal sjekke det opp. er 3-4 år siden jeg var hos hudlegen så kanskje det er noe som har kommet etter den tiden. han mente at hårtapet jeg hadde var pga jeg hadde skyhøye testosteron nivå og at det ikke var noe å gjøre med. bare vanlig mannlig håravfall sa han 1
FruRaeder Skrevet 18. desember 2014 #7 Skrevet 18. desember 2014 åh skal sjekke det opp. er 3-4 år siden jeg var hos hudlegen så kanskje det er noe som har kommet etter den tiden. han mente at hårtapet jeg hadde var pga jeg hadde skyhøye testosteron nivå og at det ikke var noe å gjøre med. bare vanlig mannlig håravfall sa han Typisk. Du får sjekke det ja.
Gjest Sunhill Skrevet 18. desember 2014 #8 Skrevet 18. desember 2014 Jeg var nettopp hos frisøren der jeg lærte at stress hadde veldig mye å si for håret. Det var det første stedet man kunne se at kroppen ikke hadde det bra på. Jeg hadde mistet en del hår på baksiden, hadde heldigvis ikke sett det selv, men frisøren sa at jeg måtte slutte å stresse så ville det bedre seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå