Gå til innhold

Trodde jeg var over han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) det er en gutt jeg har vært forelska i, i over 4 år! Noen gangertenker jeg at jeg endelig har kommet over han. Tenker ikke på han på mellom 2 til 3 uker, så plutselig drømmer jeg om han. At vi plutselig er sammen...

Drømmer også ofte at jeg drar rundt å leter etter han.(han bor i Bergen, litt nedenfor fetteren min, men nå har han flyttet litt lenger nedi dalen, vet ikke hvor han bor)av og til finner jeg han, og vi blir sammen, noen ganger ikke. Det er alltid så vondt flere dager etter disse drømmene! Hva betyr de?

Anonymous poster hash: 9e351...8fc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest SunflowerPenguin
Skrevet

Det kan vaere forskjellige grunner til at du har visse drómmer. Noen ganger kan du fá drómer som ikke stemmer i det hele tatt med hvordan du er som person, andre drómmer kan vaere pá grunn av ting du frykter mest i livet ditt, sá kan du ogsa ha drómmer om hva du lengter etter, hva du savner, o.s.v... Du kan ha drómmer som er en blanding av flashbacks fra fortiden din, dette kan vaere báde gode og dárlige minner.

Naturligvis finnes det ogsá mer spessielle drómmer enn disse, men det er ikke ofte at en person fár oppleve slikt. Eller iallefall ikke folk flest.

Jeg tror ikke at du burde ta de drómmene sá serióst, og heller próve á ikke tenke sá mye mer pá det. Det er sá lett for á fá altfor store forventninger om at det er en mulighet for at dere er ment til á bli sammen, og sá vil det bare gjóre deg trist hvis dette ikke skjer sánn i virkeligheten.

Ta det som det kommer, og hvis det sá viser seg at du kommer i kontakt med han og at det virker som om alt klaffer sammen mellom dere, da er jo dette fint. Men hvis det ikke skjer sá er det bedre med at du ikke tenkte altfor mye pá dette tidligere, sá du ikke blir skuffet om du ser han bli sammen med ei anna ei.

Skrevet

Å, er fælt å gå og lengte etter noen :( Føler med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...