Gå til innhold

Foretrekker mørke menn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har alle vår preferanser, og jeg foretrekker "mørke" menn fremfor "hvite" menn. Dette er noe jeg fant ut i tidlig alder, og ikke noe jeg "fikk for meg" i voksen alder fordi jeg har dårlig selvtillit og tenker å bli noe "greencard" for noen som trenger oppholdstillatelse her, fordi jeg ikke tror jeg kan finne kjærlighet noe annet sted.. Bare for å ha det oppklart! :laugh:

Jeg foretrekker altså bare at de er mørke av utseendet, men "norsk av kultur". Men i jakten på den mørke, men norske mannen, møter man jo på mye ræl..
I min hverdag, hvor mine sosiale gjøremål skjer på byen en-to ganger i måneden, er sjansen lik null for å møte en oppegående, mørk mann. Stort sett roter jeg meg borti karer fra midtøsten, med litt for nysgjerrige hender og som byr på hele seg. Det er liksom ikke noe "spille kostbar", det er bare den typiske varianten av klåfingret innvandrer som ikke har bodd her lenge nok, og tror det er sånn han får seg ett ligg..
Så, en sjelden gang, kan jeg møte en som virker som en ålreit fyr.
Han har bare norske kompiser, ordentlig jobb, egen leilighet.. Men så noen måneder ut i bekjentskapet, kommet det frem at han allerede har dame..
Eller den andre typen, som er litt på grensa mellom å være "okey" og "litt shady", hvor du får det sistnevnte bekreftet når du finner han på Facebook og han har profilbilde med kone og tre barn..

Så møter du andre typer, som kan virke som skikkelige ålreite fyrer, jobber i norske bedrifter og fremstår som godt integrerte, helt til du legger de til på Facebook, og alle statuser er skrevet på morsmål, du finner ut at de deler leilighet med fire andre "fettere", antydning til at de er "sterkt religiøse", og bare bilder av seg selv med andre folk fra hjemlandet

Jeg har blitt litt bevisst på sånt etter jeg møtte en fyr for noen år siden og hadde ett to år langt forhold med han. Etter det, har jeg lært..
Han var verdens mest sosiale og omgjengelige kar til å begynne med, kom overens med de fleste, norsk eller ei, og hadde ingen begrensninger pga. kultur eller religion. Men så, litt uti forholdet, dukket det opp mer og mer faretegn.
Han var kontrollerende, ytret sterke meninger om homofile, snakket ned om Norge, norske damer og nordmenn generelt, omga seg kun med folk fra hjemlandet, og ble veldig styrt av egen kultur etterhvert osv. Dette er IKKE en type mann jeg vil ha..

Hvor finner man en mørk mann med norsk moral? Om han er brasiliansk eller arabisk av utseende, er meg revnende likegyldig, så lenge alt det andre er av norsk standard.. (Med mørke menn, menes menn fra Vest-Asia, Midtøsten ol..) :laugh:

Seriøse tilbakemeldinger mottas med takk!
(Og har man ikke noe fint å si, kan man holde kjeft..)

Anonymous poster hash: 9b479...f6f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har alle vår preferanser, og jeg foretrekker "mørke" menn fremfor "hvite" menn. Dette er noe jeg fant ut i tidlig alder, og ikke noe jeg "fikk for meg" i voksen alder fordi jeg har dårlig selvtillit og tenker å bli noe "greencard" for noen som trenger oppholdstillatelse her, fordi jeg ikke tror jeg kan finne kjærlighet noe annet sted.. Bare for å ha det oppklart! :laugh:

Jeg foretrekker altså bare at de er mørke av utseendet, men "norsk av kultur". Men i jakten på den mørke, men norske mannen, møter man jo på mye ræl..

I min hverdag, hvor mine sosiale gjøremål skjer på byen en-to ganger i måneden, er sjansen lik null for å møte en oppegående, mørk mann. Stort sett roter jeg meg borti karer fra midtøsten, med litt for nysgjerrige hender og som byr på hele seg. Det er liksom ikke noe "spille kostbar", det er bare den typiske varianten av klåfingret innvandrer som ikke har bodd her lenge nok, og tror det er sånn han får seg ett ligg..

Han har bare norske kompiser, ordentlig jobb, egen leilighet.. Men så noen måneder ut i bekjentskapet, kommet det frem at han allerede har dame..

Eller den andre typen, som er litt på grensa mellom å være "okey" og "litt shady", hvor du får det sistnevnte bekreftet når du finner han på Facebook og han har profilbilde med kone og tre barn..

Så møter du andre typer, som kan virke som skikkelige ålreite fyrer, jobber i norske bedrifter og fremstår som godt integrerte, helt til du legger de til på Facebook, og alle statuser er skrevet på morsmål, du finner ut at de deler leilighet med fire andre "fettere", antydning til at de er "sterkt religiøse", og bare bilder av seg selv med andre folk fra hjemlandet

Jeg har blitt litt bevisst på sånt etter jeg møtte en fyr for noen år siden og hadde ett to år langt forhold med han. Etter det, har jeg lært..

Han var verdens mest sosiale og omgjengelige kar til å begynne med, kom overens med de fleste, norsk eller ei, og hadde ingen begrensninger pga. kultur eller religion. Men så, litt uti forholdet, dukket det opp mer og mer faretegn.

Han var kontrollerende, ytret sterke meninger om homofile, snakket ned om Norge, norske damer og nordmenn generelt, omga seg kun med folk fra hjemlandet, og ble veldig styrt av egen kultur etterhvert osv. Dette er IKKE en type mann jeg vil ha..

Hvor finner man en mørk mann med norsk moral? Om han er brasiliansk eller arabisk av utseende, er meg revnende likegyldig, så lenge alt det andre er av norsk standard.. (Med mørke menn, menes menn fra Vest-Asia, Midtøsten ol..) :laugh:

Forbered deg på mye rart av skriverier i denne tråden :(

• Liker 6
Skrevet

Dette handler om dine generaliseringer. For normale oppegående folk handler det ikke om noe slikt. Jeg personlig ønsker ei skandinavisk jente, spesielt blå øyne.

Skrevet

Jeg hadde en sånn kjekk, mørk mann som alle mine norske venninner mente så ut som drømmemannen. Han var høy, mørk, kjekk, og hadde et veldig pent ansikt. Hadde han vært døv eller stum hadde jeg beholdt han, men det som kom ut av kjeften hans fikk meg til å dumpe han.

Du vil ikke bare ha en kjekk mann, han må ha mye mer enn kun utseende.

Hilsen en ikke-norsk jente :)

Anonymous poster hash: 31f2d...49f
Skrevet

Hva med menn fra Latin-Amerika? Mye rart der også selvfølgelig, men jeg kjenner en guttegjeng derfra og de er verdens skjønneste. God moral og veldig flinke sosialt. Dessverre ikke så kjekke og ikke i nærheten av norske menn, men hver sin smak :)

Anonymous poster hash: 4fb2d...8c8
  • Liker 1
Skrevet

Så onde dere er. Stakkars oss menn adoptert fra Sør-Amerika. Eneste forskjellen som skiller oss fra nordmenn er fargen.

Uansett, lykke til med å finne mørke gutter!

Norske jenter er fantastiske så håper du finner det samme TS :D

• Liker 2
Skrevet

Finn deg en som er adoptert :)

Anonymous poster hash: 1920b...26d
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har noen taterbekjentskaper som kan takes for å være portugisere. Dog vil jeg ikke anbefale noen av dem, de er ganske sære.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger, hets, krenkelser og rasisme.

Yvonne (mod)

Skrevet

Du finner han der du ville ha funnet en hvit, norsk mann. Har du andre preferanser enn "mørk"? En bestemt hobby, musikksmak, interesse? Det er jo sånn man møter folk, eventuelt gjennom venner. Det er ikke slik at mørke menn med norsk moral alle oppholder seg på et sted.

Skrevet

Vel, utseendet er da endel av deg, andre legger merke til deg i hvordan du ser ut, , og det er helt legalt å velge inn det i pakka. Mine preferanser er blonde menn med blå øyne.

Skrevet

Så du vil ha en neger, men at han skal være helt fornorsket?

Anonymous poster hash: 5ec69...20f

Skrevet

Hva med noen som er adopterte?

Anonymous poster hash: 6993f...919
Skrevet

Jeg har ganske dårlig erfaring med menn fra Afrika / Midtøsten så jeg personlig vil helst ha noen som er hel norsk. Tror det lettest var om du åpnet preferansen litt og heller velger en norsk mann med mørkthår. Det er alltid noen som passer for deg. Har du dårlig selvtillit, så velg en som er en del eldre en deg, da får du makta i forholdet :)

Anonymous poster hash: dd6b5...e43
Skrevet

Jeg tror ikke det finnes èn spesiell plass for slike mørke menn som du sikter til her, dessverre. De finnes vel overalt rundt oss.

Men jeg heier på deg, lykke til!:)

Skrevet

Du kan alltids ta deg en tur til England om du ikke vil reise så langt som Sør-Amerika, her er det mørke menn i alle nyanser.

Har til og med gått til anskaffelse av et slikt mannebein selv :fnise:

Skrevet

Det er mange milliarder mennesker med brun hud, brune øyne og svart hår. Jeg kommer aldri til å gå til anskaffelse aven mørk jente, jeg bryr meg litt om mitt folk.

Anonymous poster hash: 53b36...c72

Skrevet

For øvrig er jeg mann da, og vi er vel litt mer lojale mot vårt folk og forfedre.

Anonymous poster hash: 53b36...c72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...