AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #1 Skrevet 17. desember 2014 Jeg er en mann som over lengre tid nå har innsett at alkohol ikke hjelper meg med å flørte med damer. For min del fungerer alkoholen slik at jeg blir mindre interessert/fokusert i damer. Alkoholen gjør bare at jeg blir sosial og vil ha det moro.. Hva kan man gjøre? Jeg har prøvd å la vær å drikke noe særlig, men da får jeg bare klager på at jeg må drikke mer av alle.. Det er vel drikkekulturen her i Norge i et nøtteskall. Nå er det jo også slik en del damer mener at det er en rekke steder det ikke er sosialt akseptert å flørte heller, bare for å gjøre ting enda verre. Jeg foretrekker å være såpass edruelig at jeg ikke flørter og ender opp med noen jeg aldri ville ha satset på i edru tilstand. Anonymous poster hash: 17f1d...c0e
Cuntzilla Skrevet 17. desember 2014 #3 Skrevet 17. desember 2014 Drikk mindre. Drit i hva "alle" sier. Spis mye mat først, drikk bare øl og drikk den sakte. Drikk vann mellom slagene. Blir det for mye mas, så kjøp deg en lettøl i halvliterglass eller en cola helt i drinkeglass, som gravide damer gjør når de vil skjule at de er alkoolfrie på fest Jeg er også sånn som deg forresten, når jeg er full og har det kjempemorsomt så er jeg null interessert i sjekking. Ser ikke like mye på det som et problem da, for målet mitt med å gå ut er nettopp å ha det morsomt:) Men skal innrømme at det er et par ganger jeg har klasket meg i panna dagen derpå og lurt på hvorfor i huleste jeg ikke pratet mer med han kjekke fyren som åpenbart var interessert, og som jeg kommer på i edru tilstand at jeg vil ha. Men han bare glemte jeg kvelden før fordi jeg var for opptatt av å slå noen i beer pong eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå