Gå til innhold

Alkohol og flørting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann som over lengre tid nå har innsett at alkohol ikke hjelper meg med å flørte med damer. For min del fungerer alkoholen slik at jeg blir mindre interessert/fokusert i damer. Alkoholen gjør bare at jeg blir sosial og vil ha det moro.. Hva kan man gjøre? Jeg har prøvd å la vær å drikke noe særlig, men da får jeg bare klager på at jeg må drikke mer av alle.. Det er vel drikkekulturen her i Norge i et nøtteskall. Nå er det jo også slik en del damer mener at det er en rekke steder det ikke er sosialt akseptert å flørte heller, bare for å gjøre ting enda verre. Jeg foretrekker å være såpass edruelig at jeg ikke flørter og ender opp med noen jeg aldri ville ha satset på i edru tilstand.

Anonymous poster hash: 17f1d...c0e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva lurer du på?

Skrevet

Drikk mindre. Drit i hva "alle" sier. Spis mye mat først, drikk bare øl og drikk den sakte. Drikk vann mellom slagene. Blir det for mye mas, så kjøp deg en lettøl i halvliterglass eller en cola helt i drinkeglass, som gravide damer gjør når de vil skjule at de er alkoolfrie på fest ;)

Jeg er også sånn som deg forresten, når jeg er full og har det kjempemorsomt så er jeg null interessert i sjekking. Ser ikke like mye på det som et problem da, for målet mitt med å gå ut er nettopp å ha det morsomt:)

Men skal innrømme at det er et par ganger jeg har klasket meg i panna dagen derpå og lurt på hvorfor i huleste jeg ikke pratet mer med han kjekke fyren som åpenbart var interessert, og som jeg kommer på i edru tilstand at jeg vil ha. Men han bare glemte jeg kvelden før fordi jeg var for opptatt av å slå noen i beer pong eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...