AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #1 Skrevet 17. desember 2014 Søkte om politiattest for jobbing i barnehage og fikk svar for ca 5-6 dager siden. Det står det på attesten at '' Med de begrensinger som føleger av politiregisterloven 39, første ledd, andre og tedje punktum er det om nevnte person : Intet å bemerke '' - Hva betyr egentlig det? Er dette da en gyldig attest som sier at '' Ja, han kan jobbe i barnehage? '' .. Jeg har aldri gjort noe stort, bortsett ifra nasking og ble tatt av securitas (skammelig) før jeg fylte 18. Gikk vel på US, altså godt over flere år siden. Anonymous poster hash: 9b086...643
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #2 Skrevet 17. desember 2014 "Intet å bemerke" betyr at du ikke har vært involvert i de lovbrudd som hindrer deg fra å jobbe med barn. Noe mer trenger ikke arbeidsgiver å vite. Anonymous poster hash: 57ba9...9cd
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #3 Skrevet 17. desember 2014 "Intet å bemerke" betyr at du ikke har vært involvert i de lovbrudd som hindrer deg fra å jobbe med barn. Noe mer trenger ikke arbeidsgiver å vite. Anonymous poster hash: 57ba9...9cd Flotters, da kan jeg levere den til arbeidsgiver med et smil! Jeg som mann er vel attertraktet i barnehager generelt, så er jo flott å vite at jeg kan få realisert en interesse jeg har. Anonymous poster hash: 9b086...643
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #4 Skrevet 17. desember 2014 samme svar hadde jeg på min Anonymous poster hash: 433f2...c17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå