Gå til innhold

Tinder og Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere lagt til noen fra tinder på Facebook ?

Hvor godt godt føler du at du måtte ha kjent han for og gi fra deg ditt hele navn og legge han til på Facebook?

Anonymous poster hash: b5ec3...11a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjort det med flere. Ser ikke helt problemet med det så lenge vi har hatt litt kontakt og jeg er oppriktig nysjerrig på han:)

• Liker 1
Skrevet

I grunn enig, hvis det er en jeg vil bli bedre kjent med synes jeg det er helt greit med facebook.

• Liker 1
Skrevet

Siden jeg har barn, og bilder av barnet og familie på Facebook, ønsker jeg å prate litt først på Tinder eller hvor det måtte være, før han får min privatinformasjon. Jeg må vite at han har noe potensiale først :laugh:

Anonymous poster hash: 1f67b...f4e
Skrevet

Jeg har lagt til fire på facebook. Tre etter å ha pratet en del, men uten å ha møtt de, og den siste etter å ha møtt ham. Han ene jeg ikke møtte slettet jeg igjen da jeg så profilen og innså at jeg aldri kom til å være interessert i å treffe ham. Jeg legger fort til (og sletter) på snap, men facebook er mer "personlig".

Anonymous poster hash: 73c2d...75f
Skrevet

Nei, aldri. Det som skjer på Tinder, blir på Tinder :P

Fra spøk til alvor, det har ikke skjedd hittil. Har møtt et par fra Tinder, pratet med en annen på tlf. En av de jeg møtte kommuniserte jeg kun med via Tinder. Selv da vi skulle møtes brukte vi Tinder til å kommunisere. Verken tlf eller Facebook ble utvekslet. De jeg har hatt tlf til har jeg fjernet, da kontakten tok slutt.

Skrevet

Har kun en fra tinder på face, og det var etter at vi møttes.

Anonymous poster hash: b6201...f14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...