Gå til innhold

Feire jul alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år skal vi feire jul alene. Jeg gruer meg sånn. Jeg er alene med en skjønn liten gutt på to, heldigvis for liten til å forstå så mye enda. Alle andre i familien har andre å feire med, og siden jeg ikke har bil kommer jeg meg ikke det ene stedet vi er invitert heller. Syns det er så utrolig stusselig. Tenker på det hver eneste dag, og får ikke sove på nettene pga det. Har veldig dårlig samvittighet ovenfor sønnen min, han fortjener jo så mye bedre!

Kjenner ingen som er i samme situasjon, så føler meg veldig alene..

Anonymous poster hash: 0a371...fa2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kommer garantert ikke til å lide nød. Så kos dere med julen og ta tak i de positive tingene enn bare det negative.

Anonymous poster hash: ede96...a26

• Liker 1
Skrevet

Sånn skal det ikke være. Ingen burde være aleine på julaften hvis de ikke vil. Kan du ikke ta taxi/tog/buss dit, eller få noen til å komme og hente dere?

Gjest Magdalene
Skrevet

Er det langt unna dere er invitert da?

Skrevet

Kanskje noe du allerede har tenkt på, men forkastet muligheten av en eller annen grunn. Foreslår derfor kanskje noe som du antagelig har tenkt på selv.. men vet med meg selv at det er en mulighet jeg godt mulig ikke hadde kommet på hvis jeg var litt fortvilet. Leie eller låne bil?

Håper dere finner en løsning! God jul!

Skrevet

Hvor langt er det dit dere er invitert? Er det ingen annen transportmulighet enn bil? Ingen dere kan sitte på med? Leie bil koster jo litt, men kunne kanskje være verdt det? Noen du kjenner som du kunne lånt bil av? Rart om ingen i familien kan være behjelpelig med transport? Kanskje dere kan ta buss/tog deler av veien og så bli hentet?

Skrevet

Jeg synes også det virker litt rart at dere ikke kommer dere noen sted uten bil. Går det ikke busser, tog? Hvis dere viser litt vilje til å organisere en reise selv, kan det hende noen i familien ser at dere faktisk gjør en innsats for å komme, og er villige til å plukke dere opp på togstasjon/bussstasjon el.l.

Anonymous poster hash: f4ca2...5c1
Skrevet

Forresten, på facebook ser jeg MANGE av mine bekjente spør om skyss i jula - spesielt studenter som ikke vil bruke penger på transport. Og veldig ofte er det noen som kjenner noen som skal samme vei, og formidler.

Anonymous poster hash: f4ca2...5c1
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...