AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #1 Skrevet 17. desember 2014 Hei Jeg og eksen min gjorde det slutt i vår, vi hadde da vært sammen i åtte år, fra jeg var atten år. Vi har ingen barn sammen. Vi har lite kontakt nå, men det hender han stikker innom å sier hei, eller vi snakkes av og til litt på facebook, det var et "pent" brudd om man kan si det slik. Eksen har nå ny dame på gang, noe jeg synes er bra Jeg har truffet foreldrene hans tilfeldig en gang etter bruddet og har ellers ikke snakket med dem. Så til det jeg lurer på : Jeg har veldig lyst å sende et juelkort til familien hans (og han) og takke for de mange fine stundene jeg har hatt hos dem og ønske dem god jul og godt nyttår. De er en herlig gjeng og jeg kjenner at jeg savner å være hos dem nå i julen (har ikke tenkt å skrive det da). Men jeg skjønner jo at dette ikke er så vanlig, og er redd for at de bare skal synes det er rart og pinlig og at det kanskje blir dumt med tanke på den nye dama til eksen. Dette er selvølgelig ikke noe jeg har tenkt å fortsette med, har bare lyst å gjøre det i år Så dere kloke KG sjeler, hva tror dere, er det dumt av meg å gjøre dette? Anonymous poster hash: a7733...91a 1
Molte Skrevet 17. desember 2014 #2 Skrevet 17. desember 2014 Har du lyst å skrive et kort, så gjør du det Ikke noe galt i det. 4
Kragebein Skrevet 17. desember 2014 #3 Skrevet 17. desember 2014 Jeg synes det høres kjempekoselig ut, de hadde nok satt pris på det 2
Sofiemor Skrevet 17. desember 2014 #4 Skrevet 17. desember 2014 Det syns jeg er en veldig hyggelig ting å gjøre. Finnes ikke rart i det hele tatt;) 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #5 Skrevet 17. desember 2014 Tusen takk for svar snille dere Jeg har bestemt meg for å gå for å sende julekort til de. Synes de det blir rart så er det jo egentlig ikke noen krise det heller, men jeg tror egentlig de kommer til å sette pris på det slik som dere sier Anonymous poster hash: a7733...91a
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #6 Skrevet 17. desember 2014 Så lenge det var en "fint", gjensidig brudd, så ser jeg ikke problemet. Om han får forestillinger om at han kan få deg tilbake, og slipper alt han har i hendene, er det verre. Anonymous poster hash: b2a10...91f
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #7 Skrevet 18. desember 2014 Veeeeeel. Jeg skal faktisk komme her og si: nei. Ikke gjør det. Han er en eks. Du er ferdig med ham, og hans familie. La de være i jula. Anonymous poster hash: 2cb91...a06 4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #8 Skrevet 18. desember 2014 Veeeeeel. Jeg skal faktisk komme her og si: nei. Ikke gjør det. Han er en eks. Du er ferdig med ham, og hans familie. La de være i jula. Anonymous poster hash: 2cb91...a06 "Ferdig med"? Jeg kommer alltid til p være glad i min svigermor. Hun er en viktig person i livet mitt og har støttet meg gjennom en tung periode. Jeg ser ingen automatikk i at man må "bli ferdig med" alle mennesker man har blitt kjent med gjennom sin eks bare fordi forholdet tar slutt.Anonymous poster hash: fbd37...e13 6
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #9 Skrevet 18. desember 2014 Min eks sender fortsatt julekort til mine foreldre. Men han hadde nok også lenge håp om å "vinne meg tilbake". (Enighet om bruddet, men jeg var nok mer "klar for det". ) Nå tror jeg det bare har blitt tradisjon, for de får med bilder av barna hans og sånt... Jeg har aldri sendt julekort til eks svigers. Det har ikke vært naturlig for meg. Anonymous poster hash: 9890d...a30
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #10 Skrevet 18. desember 2014 Jeg synes ikke du skal gjøre det. Det er ikke noe moro å komme som den nye kjæresten og finne julekort fra deg hjemme hos svigers. La dem gå videre - ta eventuelt en telefon hvis du absolutt må minne dem på din eksistens. Anonymous poster hash: 164de...767 2
mykemule Skrevet 18. desember 2014 #11 Skrevet 18. desember 2014 Kjære vene, dere var sammen i 8 år og du hadde et godt forhold til disse menneskene! Selvfølgelig kan du sende dem et julekort, det setter de sikkert pris på. Kjør på! Jeg synes ikke du skal gjøre det. Det er ikke noe moro å komme som den nye kjæresten og finne julekort fra deg hjemme hos svigers. La dem gå videre - ta eventuelt en telefon hvis du absolutt må minne dem på din eksistens. Anonymous poster hash: 164de...767 Jeg antar den nye kjæresten er klar over at hennes kjære har en fortid der han bl.a. har vært sammen med en dame i 8 år. Det var et greit brudd, dette er ikke noe TS gjør for å "plage" den nye kjæresten (hvor hårsår kan man egentlig bli forresten?) men fordi hun har gode følelser for sin tidligere svigerfamilie.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #12 Skrevet 18. desember 2014 Takk for flere svar Jeg har som sagt bestemt meg for å sende kort Anonymous poster hash: a7733...91a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå