AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #1 Skrevet 17. desember 2014 Hei, Jeg har nylig laget meg profil på Sukker. Jeg har en "seriøs" profil med skikkelige bilder og en helt grei tekst, tror jeg. Jeg har begynt å se meg litt rundt der, og skrevet melding til et par. Det som er irriterende, er at mange, eller en del, ikke svarer. Og det er så irriterende! Tar jo ikke så lang tid å skrive et "avslag" heller. Hvorfor svarer ikke folk? Hvor er folkeskikken lissom? Betyr det, enkelt og greit, at jeg ikke er interessant nok? Eller at jeg ser FOR bra ut, at de blir skremt bort? (Ta det med ro, tror ikke det selv altså!). Noen flere som opplever det? Hvordan "takler" dere det? Han ene synes jeg virkelig som en skikkelig ålreit fyr. Er det kleint om jeg sender en melding på ny? Anonymous poster hash: 49a1a...4d1 2
Sandie Skrevet 17. desember 2014 #2 Skrevet 17. desember 2014 Det er desverre ganske vanlig på nettdatingssider at folk ikke svarer. Man må bare legge det bak seg og gå videre, tenke at det er hans tap.Det trenger ikke ha med å gjøre at du ikke er interessant nok..kan være mange andre årsaker. 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #3 Skrevet 17. desember 2014 Og noen av de kanskje dater noen, eller har pratet så mye med en, og avtalt møte, så derfor ønsker de ikke å starte å prate med flere. Dette har jeg opplevd noen ganger. Så tar de plutselig kontakt etter 1-2 mnd, for da funket det ikke med den de hadde kontakt med. Men er nok veldig vanlig å ikke få svar. Anonymous poster hash: e2e68...43f
sjonkelrolf Skrevet 17. desember 2014 #4 Skrevet 17. desember 2014 Er sånn det er, man må bare venne seg til det. Spiller liten/ingen rolle om profilen er aldri så seriøs. Nytter ikke å klage.
Gjest Meglerfrøken Skrevet 17. desember 2014 #5 Skrevet 17. desember 2014 Hei, Jeg har nylig laget meg profil på Sukker. Jeg har en "seriøs" profil med skikkelige bilder og en helt grei tekst, tror jeg. Jeg har begynt å se meg litt rundt der, og skrevet melding til et par. Det som er irriterende, er at mange, eller en del, ikke svarer. Og det er så irriterende! Tar jo ikke så lang tid å skrive et "avslag" heller. Hvorfor svarer ikke folk? Hvor er folkeskikken lissom? Betyr det, enkelt og greit, at jeg ikke er interessant nok? Eller at jeg ser FOR bra ut, at de blir skremt bort? (Ta det med ro, tror ikke det selv altså!). Noen flere som opplever det? Hvordan "takler" dere det? Han ene synes jeg virkelig som en skikkelig ålreit fyr. Er det kleint om jeg sender en melding på ny? Anonymous poster hash: 49a1a...4d1 Jeg synes du skal sende en melding om du finner noen interessante:) Og kudos til deg om du har en ærlig og seriøs profil! Måtte lykken stå deg bi;)
Gjest rådyr Skrevet 17. desember 2014 #6 Skrevet 17. desember 2014 Skriv for all del ikke en melding til til samme fyren. Og som det sies over her er det ganske vanlig å ikke få svar. 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #7 Skrevet 17. desember 2014 Hei, Jeg har nylig laget meg profil på Sukker. Jeg har en "seriøs" profil med skikkelige bilder og en helt grei tekst, tror jeg. Jeg har begynt å se meg litt rundt der, og skrevet melding til et par. Det som er irriterende, er at mange, eller en del, ikke svarer. Og det er så irriterende! Tar jo ikke så lang tid å skrive et "avslag" heller. Hvorfor svarer ikke folk? Hvor er folkeskikken lissom? Betyr det, enkelt og greit, at jeg ikke er interessant nok? Eller at jeg ser FOR bra ut, at de blir skremt bort? (Ta det med ro, tror ikke det selv altså!). Noen flere som opplever det? Hvordan "takler" dere det? Han ene synes jeg virkelig som en skikkelig ålreit fyr. Er det kleint om jeg sender en melding på ny? Anonymous poster hash: 49a1a...4d1 Når jeg var ny på nettdatingsider så var jeg hyggelig og sendte heller et avslag framfor å ignorere folk. Det endte ofte opp med at jeg fikk stygge kommentarer og/eller bittre svar fra mange som ikke tåler å få en avvisning. Dermed har jeg kutta ut å svare de jeg ikke finner interessante. Anonymous poster hash: 77ffb...4e3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #8 Skrevet 18. desember 2014 Hei, Jeg har nylig laget meg profil på Sukker. Jeg har en "seriøs" profil med skikkelige bilder og en helt grei tekst, tror jeg. Jeg har begynt å se meg litt rundt der, og skrevet melding til et par. Det som er irriterende, er at mange, eller en del, ikke svarer. Og det er så irriterende! Tar jo ikke så lang tid å skrive et "avslag" heller. Hvorfor svarer ikke folk? Hvor er folkeskikken lissom? Betyr det, enkelt og greit, at jeg ikke er interessant nok? Eller at jeg ser FOR bra ut, at de blir skremt bort? (Ta det med ro, tror ikke det selv altså!). Noen flere som opplever det? Hvordan "takler" dere det? Han ene synes jeg virkelig som en skikkelig ålreit fyr. Er det kleint om jeg sender en melding på ny? Anonymous poster hash: 49a1a...4d1 De du skriver til er sikkert folk som vekker interessen til mange andre også, så de har vel nok av folk som skriver til dem, og nok dater på gang! Slik er det jo med mange damer også, men de mest populære mennene får nok også langt flere forespørsler enn de klarer å håndtere. Anonymous poster hash: e73da...048 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #9 Skrevet 18. desember 2014 Jeg fikk hundre meldinger den første dagen jeg laget meg profil der inne og 4-5 nye hver gang jeg logget inn. Det ble rett og slett for alt mye å holde styr på, så jeg prioriterte rett og slett de interessante. Og droppa å svare på resten. Hardt, men selv om de hadde tatt seg tid og bry til å sende en fin melding til meg hadde jeg rett og slett ikke overskudd til alle. Det er veldig vanlig at man ikke svarer de man ikke er interessert i når det gjelder nettdating. Anonymous poster hash: f2913...333 4
Gjest brutal_mann Skrevet 18. desember 2014 #10 Skrevet 18. desember 2014 Du er kvinne? Tja, da er du for heit til at de tror du er seriøs. Eventuelt så har du ikek fått med deg at menn på 30+ vil ha kone, volvo, hus og barn (dropp partybildene). Eventuelt har du ikke fått med deg at menn på 40+ er ferdig med unger.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #11 Skrevet 18. desember 2014 Ikke send melding til samme person flere ganger. De fikk meldingen din. Det er umulig å gi deg noe svar uten å ha sett profilen. Men det er ganske normalt å ikke svare på meldinger man får på nett, det er ikke mangel på "folkeskikk", det er bare slik det er. Noen får haugevis med meldinger og kan ikke dedikere fritiden til å avslå alle som vil ha kontakt. Anonymous poster hash: 32198...255 1
celinus Skrevet 23. desember 2014 #12 Skrevet 23. desember 2014 Synes det er helt greit jeg, for nå gidder ikke jeg svare de jeg ikke er interessert i heller.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #13 Skrevet 23. desember 2014 Jeg fikk hundre meldinger den første dagen jeg laget meg profil der inne og 4-5 nye hver gang jeg logget inn. Det ble rett og slett for alt mye å holde styr på, så jeg prioriterte rett og slett de interessante. Og droppa å svare på resten. Hardt, men selv om de hadde tatt seg tid og bry til å sende en fin melding til meg hadde jeg rett og slett ikke overskudd til alle. Det er veldig vanlig at man ikke svarer de man ikke er interessert i når det gjelder nettdating. Anonymous poster hash: f2913...333 Som kvinne ja.. Nå er Ts kvinne og sender til menn.. Den dagen en mann får titalls meldinger er den dagen helvete fryser til is..Anonymous poster hash: 112ac...1c8
mon_nom Skrevet 28. desember 2014 #14 Skrevet 28. desember 2014 Urk, enig kjedelig å ikke få svar,. Orket ikke å lage en ny trå på dette spm spør her siden det går på spørmål å svar. Flere av dere har sikker fått samme spm og det er: har du snakket/truffet mange på "datingssiden" du bruker, og da har du Kanskje svart noe, men har dere da stilit samme spm tilbake og ikke fått svar, isåfall hva mener dere om det? Min mening er det er pyset dårlig gjort av dem man har kontakt med, for hvorfor skal den personen få vite hva du/jeg gjør men jeg/du skal ikke få vite hva h*n gjør.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #15 Skrevet 28. desember 2014 Hei, Jeg har nylig laget meg profil på Sukker. Jeg har en "seriøs" profil med skikkelige bilder og en helt grei tekst, tror jeg. Jeg har begynt å se meg litt rundt der, og skrevet melding til et par. Det som er irriterende, er at mange, eller en del, ikke svarer. Og det er så irriterende! Tar jo ikke så lang tid å skrive et "avslag" heller. Hvorfor svarer ikke folk? Hvor er folkeskikken lissom? Betyr det, enkelt og greit, at jeg ikke er interessant nok? Eller at jeg ser FOR bra ut, at de blir skremt bort? (Ta det med ro, tror ikke det selv altså!). Noen flere som opplever det? Hvordan "takler" dere det? Han ene synes jeg virkelig som en skikkelig ålreit fyr. Er det kleint om jeg sender en melding på ny? Anonymous poster hash: 49a1a...4d1 Det går ann å se om personen har lest meldingen. Har han? Anonymous poster hash: 1acfa...51f
For the ladies Skrevet 28. desember 2014 #16 Skrevet 28. desember 2014 Som kvinne ja.. Nå er Ts kvinne og sender til menn.. Den dagen en mann får titalls meldinger er den dagen helvete fryser til is..Anonymous poster hash: 112ac...1c8 Støtter denne, vi er vel heldige hvis vi får svar på et par prosent av alle meldingene vi sender.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #17 Skrevet 29. desember 2014 Støtter denne, vi er vel heldige hvis vi får svar på et par prosent av alle meldingene vi sender. Det er nok store forskjeller. Menn for færre meldinger, men noen menn får svar på de fleste meldingene de sender, og ikke minst mange førstegangsmeldinger fra kvinner. Anonymous poster hash: e73da...048
For the ladies Skrevet 29. desember 2014 #18 Skrevet 29. desember 2014 Det er nok store forskjeller. Menn for færre meldinger, men noen menn får svar på de fleste meldingene de sender, og ikke minst mange førstegangsmeldinger fra kvinner. Anonymous poster hash: e73da...048 Sku likt å truffet noen av de mennene, eller sett en slik sin profil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå