Gå til innhold

Flørte med jenter på byen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, når man er jente selv.

For å ha det klart: Jeg vil ikke være noens eksperiment. Jeg vil ikke være den jenta man kliner med for å få oppmerksomhet fra gutter eller noens "lesbiske fase." Jeg trenger ikke stakittgjerder og gifteringer, men jeg vil ha en jente, om så bare for kvelden, som faktisk vil ha meg, ikke bare oppmerksomhet eller å "prøve noe nytt".

Kommer meg ikke inn på homsebaren her jeg bor, så da er det ikke så lett... Jeg vil bare ha det gøy i grunn, jeg er ikke ute etter noe forhold (selv om jeg jo er åpen) men jeg vil ha en jente som faktisk er interessert i jenter selv. Hvordan flørter man med jenter på byen slik at de forstår at man faktisk er lesbisk/bifil, og ikke bare ute etter oppmerksomhet fra gutter eller at man bare er vennskapelig?

Anonymous poster hash: a5242...ccf
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

boop

Anonymous poster hash: a5242...ccf
Skrevet

Personlig endte jeg opp med å snakke med noen jenter på byen i gangen til toalettet. Etter å ha snakket en stund endte vi opp på tema om hvem som var fin å se på i rommet. Det kom da frem at jeg og ei annen snakket om de andre kvinnene i rommet.

Ett eller annet sted der hintet begge frempå at vi var interessert, og vi endte opp med å forlate utestedet sammen.

Vet ikke om det er generelt, men min erfaring fra en liten by er at det er enklest på onsdager og torsdager, og ikke typiske fylledager i helgen om du skal sjekke opp jenter.

Mine tips ellers er å være frempå, finn en person å fokusere på, gi tydelige men diskre blikk og se om den andre følger opp.

Anonymous poster hash: f102b...1e5
Skrevet

Ikke at jeg er noen ekspert, men som jente som kan være interessert i jenter har jeg lagt merke til at jeg oftere prøver å møte blikket til jenter jeg syns er pene. Ikke for lenge altså, men om det er bare biittelitt enger enn vanlig så kan du (nesten) banne på at den andre heller ikke er i ukjent terreng. Nei, jeg vet ikke. Jeg er absolutt ikke noen sjekker eller veldig pen eller noe, men havner stadig opp i situasjoner du ønsker å komme i. En ting jeg har hørt da er at folk alltid lurer litt på etterpå om jeg er seriøs eller mener det. (tulle)flørter en del. Tenker at folk for legge så mye som de vil i det jeg sier og gjør.

Nå skal det sies at jeg faktisk har hørt at jeg er den fødte player, bare at jeg ikke bruker det. Kanskje ikke alle er like smooth talker som meg. Høhø

Anonymous poster hash: fe5cb...b39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...