AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #1 Skrevet 17. desember 2014 Dater en mann. Har begynt å merke at han smålyver, eller "pynter på ting", der han tror at jeg kan bli skuffet/sur/lei meg. Jeg er ingen kranglete, sutrete type, så jeg skjønner ikke hvorfor han gjør det. Er han rett og slett feig og konfliktsky? Eller er han bare sånn, og da tenker jeg hvor mye han lyver ellers og hvor langt han kan gå. Begge deler er totalt turn off for meg. Lurer på om jeg skal droppe han, men så er han en veldig snill og grei mann ellers..Anonymous poster hash: 5d431...cad
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #2 Skrevet 17. desember 2014 Usikker vil jeg vel helst tro. Han tror kanskje ikke han er bra nok, og må "pynte" litt på ting. Alt for mange menn tror ikke de er bra nok. De skjønner ikke at så lenge vi vil være med de så er de mer en bra nok for oss Anonymous poster hash: 6fb0c...862
Gjest brutal_mann Skrevet 17. desember 2014 #3 Skrevet 17. desember 2014 Løgn er no go for min del. Jeg hadde trukket meg. 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #4 Skrevet 17. desember 2014 Usikker vil jeg vel helst tro. Han tror kanskje ikke han er bra nok, og må "pynte" litt på ting. Alt for mange menn tror ikke de er bra nok. De skjønner ikke at så lenge vi vil være med de så er de mer en bra nok for oss Anonymous poster hash: 6fb0c...862 Hmm, mulig det...vi har vært samme i to år, så han burde vel sjønne at han er bra nok..men hvem vet.. Anonymous poster hash: 5d431...cad
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #5 Skrevet 17. desember 2014 Hmm, mulig det...vi har vært samme i to år, så han burde vel sjønne at han er bra nok..men hvem vet.. Anonymous poster hash: 5d431...cad Datet han i to år og du synes han har turn-off egenskaper? Why? Anonymous poster hash: 6fb0c...862
Sandie Skrevet 17. desember 2014 #6 Skrevet 17. desember 2014 Hvis dette er en mann du har tenkt å fortsette å ha et forhold til,ville jeg konfrontert ham med dette.Gjør det klart at du vet at han lyver og spør hvorfor.Jeg datet en som kom med små hvite løgner i ny og ne,og jeg valgte å ignorere det.Førte bare til at han gjorde det enda mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå