liv Skrevet 28. juli 2004 #1 Skrevet 28. juli 2004 Jeg er sikker på at du klør, du kjenner det ja? På ryggen akkuratt mellom skulderbladene. Hadde det ikke vært deilig å bli klødd akkuratt der? Du strekker deg forå klø deg nå ikke sant? Der har jeg klødd i hele dag så jeg synes det var på tide at noen andre tok over å begynte å klø litt..
Icy Skrevet 28. juli 2004 #2 Skrevet 28. juli 2004 å bli kødd er utrolig deilig! Ryggen er best.. og da mener jeg HELE ryggen og ikke bare litt midt på.. gjerne helt ut i kantene inn mot magen Hæærlig
liv Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2004 Det er herlig å bli klødd ja men jeg foretrekker å bli klødd med negler og litt hardt.. Mannen nekter å gjøre det :o
Arkana Skrevet 28. juli 2004 #5 Skrevet 28. juli 2004 Det er herlig å bli klødd ja men jeg foretrekker å bli klødd med negler og litt hardt.. Mannen nekter å gjøre det :o Sånn er jeg også. Vil gjerne bli klødd lenge og hard men samboeren min liker ikke å gjøre det fordi det gjør huden rød.
monja Skrevet 28. juli 2004 #7 Skrevet 28. juli 2004 Ååååh.....bli klødd på ryggen - himmelsk. Men det må være med negler ja
Gjest LoisLane Skrevet 28. juli 2004 #8 Skrevet 28. juli 2004 Visste ikke før jeg ramlet inn her at jeg klødde sånn på ryggen! Der ja, midt mellom skulderbladene!
liv Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #9 Skrevet 28. juli 2004 :-) nå klør jeg ikke mer. Tror det var bh'en som irriterte litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå