AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #1 Skrevet 17. desember 2014 Jeg var i møte med saksbehandleren min på NAV, fastlegen, annen behandler og en kontaktperson jeg har som kjenner min situasjon og kan snakke for meg, når jeg faller litt ut, ikke husker det viktigste jeg har å si, samt hjelpe meg å finne ut hva jeg har krav på osv.. Vi fant ut at det beste nå er at jeg søkte om AAP. Fikk brev med innkallelse til en samtale i forbindelse med søknaden, hos en på NAV som jeg aldri har snakket med før. Har kroniske smerter, og har i det siste vært så sliten at jeg ikke har orket å tenke på/forberede meg til denne samtalen. Redd for at jeg igjen må forklare og greie ut om alle mulige opplysninger. Blir så tappet av det... Hukommelsen min og konsentrasjonen gjør at jeg føler meg helt handicappet. Kontaktpersonen min er opptatt når samtalen skal være... Noen som har sendt inn søknad, og vet hva en slik samtale vil dreie seg om? Blir alle bedt om å møte til samtale? Alt de egentlig trenger å vite, har de jo fått svart på hvitt av både lege og annen behandler.. Anonymous poster hash: 038fd...e2d 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #2 Skrevet 17. desember 2014 Velkommen til NAV, det kommer til å bli flere å forholde seg til. Jeg har vel hatt 5-6 ulike kontaktpersoner i løpet av ett år. Lurer på om personvernet mitt blir ivaretatt med så mye gjennomtrekk Anonymous poster hash: 528a4...24e 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #3 Skrevet 17. desember 2014 Huff, så mye jobb det er å få gratis penger! Anonymous poster hash: a89ad...1ec 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2014 #4 Skrevet 20. desember 2014 Jeg var i møte med saksbehandleren min på NAV, fastlegen, annen behandler og en kontaktperson jeg har som kjenner min situasjon og kan snakke for meg, når jeg faller litt ut, ikke husker det viktigste jeg har å si, samt hjelpe meg å finne ut hva jeg har krav på osv.. Vi fant ut at det beste nå er at jeg søkte om AAP. Fikk brev med innkallelse til en samtale i forbindelse med søknaden, hos en på NAV som jeg aldri har snakket med før. Har kroniske smerter, og har i det siste vært så sliten at jeg ikke har orket å tenke på/forberede meg til denne samtalen. Redd for at jeg igjen må forklare og greie ut om alle mulige opplysninger. Blir så tappet av det... Hukommelsen min og konsentrasjonen gjør at jeg føler meg helt handicappet. Kontaktpersonen min er opptatt når samtalen skal være... Noen som har sendt inn søknad, og vet hva en slik samtale vil dreie seg om? Blir alle bedt om å møte til samtale?Alt de egentlig trenger å vite, har de jo fått svart på hvitt av både lege og annen behandler..Anonymous poster hash: 038fd...e2d Det er obligatorisk med møte når du har søkt AAP fordi det skal sikres at du forstår dine plikter og det skal lages en aktivitetsplan. Anonymous poster hash: fbf11...b47
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2014 #5 Skrevet 20. desember 2014 Jeg var i møte med saksbehandleren min på NAV, fastlegen, annen behandler og en kontaktperson jeg har som kjenner min situasjon og kan snakke for meg, når jeg faller litt ut, ikke husker det viktigste jeg har å si, samt hjelpe meg å finne ut hva jeg har krav på osv.. Vi fant ut at det beste nå er at jeg søkte om AAP. Fikk brev med innkallelse til en samtale i forbindelse med søknaden, hos en på NAV som jeg aldri har snakket med før. Har kroniske smerter, og har i det siste vært så sliten at jeg ikke har orket å tenke på/forberede meg til denne samtalen. Redd for at jeg igjen må forklare og greie ut om alle mulige opplysninger. Blir så tappet av det... Hukommelsen min og konsentrasjonen gjør at jeg føler meg helt handicappet. Kontaktpersonen min er opptatt når samtalen skal være... Noen som har sendt inn søknad, og vet hva en slik samtale vil dreie seg om? Blir alle bedt om å møte til samtale?Alt de egentlig trenger å vite, har de jo fått svart på hvitt av både lege og annen behandler..Anonymous poster hash: 038fd...e2d Sikker på at det ikke er et felles informasjonsmøte i gruppe? Du får uansett informasjon om meldeplikt og meldekort. Anonymous poster hash: fbf11...b47
Gjest Phoenix Skrevet 20. desember 2014 #6 Skrevet 20. desember 2014 (endret) Jeg var i møte med saksbehandleren min på NAV, fastlegen, annen behandler og en kontaktperson jeg har som kjenner min situasjon og kan snakke for meg, når jeg faller litt ut, ikke husker det viktigste jeg har å si, samt hjelpe meg å finne ut hva jeg har krav på osv.. Vi fant ut at det beste nå er at jeg søkte om AAP. Fikk brev med innkallelse til en samtale i forbindelse med søknaden, hos en på NAV som jeg aldri har snakket med før. Har kroniske smerter, og har i det siste vært så sliten at jeg ikke har orket å tenke på/forberede meg til denne samtalen. Redd for at jeg igjen må forklare og greie ut om alle mulige opplysninger. Blir så tappet av det... Hukommelsen min og konsentrasjonen gjør at jeg føler meg helt handicappet. Kontaktpersonen min er opptatt når samtalen skal være... Noen som har sendt inn søknad, og vet hva en slik samtale vil dreie seg om? Blir alle bedt om å møte til samtale? Alt de egentlig trenger å vite, har de jo fått svart på hvitt av både lege og annen behandler.. Anonymous poster hash: 038fd...e2d På NAV så er det sånn (som oftest) at når du bytter ytelse så bytter du kontaktperson. Angående møte: Når du går på AAP så er det obligatorisk med en aktivitetsplan. Dvs, en plan som du og saksbehandleren din skal lage sammen. Men det kan være informasjonsmøte om registreringen på NAV.no, meldekort osv. Det står vell i brevet hva slags møte det er? Det er obligatorisk å møte, så her ville jeg bare samlet sammen kreftene og gått. Endret 20. desember 2014 av Phoenix
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå