AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #1 Skrevet 17. desember 2014 Hudpleieren min smører ikke på olje etter at hun har vokset overleppen min, så jeg blir veldig rød og får noen kviser synes det er litt kjedelig men hun er den eneste som har oppe i helgene. Så jeg lurer på hva slags olje det er de bruker? Kan jeg kjøpe den på butikken selv? og ta på etter jeg har vokset. Anonymous poster hash: 48940...6ef
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #2 Skrevet 17. desember 2014 Jeg liker veldig godt å bruke kokosolje Jeg kjøper det på iHerb, men har også sett det på Meny. Anonymous poster hash: 1e8b5...d4d
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #3 Skrevet 17. desember 2014 Jeg liker veldig godt å bruke kokosolje Jeg kjøper det på iHerb, men har også sett det på Meny.Anonymous poster hash: 1e8b5...d4d Er ikke den litt fettete i konsistensen?Anonymous poster hash: 48940...6ef
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #4 Skrevet 17. desember 2014 Er ikke den litt fettete i konsistensen?Anonymous poster hash: 48940...6ef Litt fettete, jo, men den er veldig fuktighetsgivende og trekker fort inn i huden. Anonymous poster hash: 1e8b5...d4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå