Tøytigern Skrevet 17. desember 2014 #1 Skrevet 17. desember 2014 Hvilken krem er bra å gi bort som gave til noen som skal få ansiktskrem mot å utvikle rynker og som har en hud som er normal noen steder og litt fetere andre steder. Det er også litt problem med tilstopning av porer på nesen og kinnene. Men saken er altså en skrekk for å få rynker for tidlig og at det skal være en krem for hud som kan være sensitiv. Er det noen slagt krem som er å anbefale som man kan pakke inn til julaften og gi bort?
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #2 Skrevet 17. desember 2014 Den beste kremen for å stanse utvikling av rynker er solkrem Dessverre kan jeg ikke anbefale spesifikke produkter da jeg ikke har erfaring med den hudtypen... Anonymous poster hash: b5a0d...8af
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #3 Skrevet 17. desember 2014 Hvilken krem er bra å gi bort som gave til noen som skal få ansiktskrem mot å utvikle rynker og som har en hud som er normal noen steder og litt fetere andre steder. Det er også litt problem med tilstopning av porer på nesen og kinnene. Men saken er altså en skrekk for å få rynker for tidlig og at det skal være en krem for hud som kan være sensitiv. Er det noen slagt krem som er å anbefale som man kan pakke inn til julaften og gi bort? Sensitiv kombinasjonshud med andre ord. Man har ikke, så vidt jeg vet, utviklet kremer som forhindrer rynker, men man har kremer som kan sørge for at rynker ikke utvikles så tidlig. Kan og nevne at hvis man er redd for rynker bør man ikke røyke, ikke drikke alkohol og ikke sole seg for mye (solarium eller ekte). Estee Lauder serum som http://www.kicks.no/estee-lauder-b555/hudpleie/repairprodukter-c631/perfectionist-icpr-i-pink-ribbon-edition-p23090 er fin å bruke, den gjør over tid slik at hva man måtte ha ikke synes i det hele tatt. Den her brukes over serumet: http://www.kicks.no/estee-lauder-b555/hudpleie/krem-c630/resilience-lift-firming-sculpting-face-and-neck-lotion-spf-15--p17827 Viktig at krem inneholder solfaktor og er i flaske. Kremer i esker får redusert effekt over tid grunnet at man dyppes fingrene oppi. Ved bruk av flaske som man trykker for å få ut innhold er det ingen redusering av effekt. Estee Lauder er det merket som har best effekt når det gjelder rynker. Chanel, La Mer og Helena Rubinstein er og fine merker, men prisklassen er litt høy. Anonymous poster hash: 7466c...492
Tøytigern Skrevet 17. desember 2014 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2014 (endret) P.S Det er til en person som bruker en type pudder som det står Clinique på, som sminke hver dag. Hun børster dette på ansiktet og bruker øyesminke og en lip-gloss. Hun tar bort sminken med en ansiktssåpe det står Cosmica FACE rensegelé på. Hun har en krem som heter det samme, men hun var ikke 100% fornøyd, siden den ikke virker mot rynker. Endret 17. desember 2014 av Tøytigern
Tøytigern Skrevet 17. desember 2014 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2014 Er det vanlig at det koster så mye som 7-800 kroner for en flaske med krem? Pleier virkelig kvinner å kjøpe disse tingene?
Gjest BabyBlue Skrevet 17. desember 2014 #6 Skrevet 17. desember 2014 Anti age er som regel mye dyrere enn andre hudpleielinjer fordi de ofte inneholder mer dypvirkende ingredienser. Og ja, de kan være såpass dyre, men de trenger ikke koste skjorta. Hvilken pris hadde du i tankene for denne kremen?
Tøytigern Skrevet 17. desember 2014 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2014 Anti age er som regel mye dyrere enn andre hudpleielinjer fordi de ofte inneholder mer dypvirkende ingredienser. Og ja, de kan være såpass dyre, men de trenger ikke koste skjorta. Hvilken pris hadde du i tankene for denne kremen? Jeg hadde sett for meg noe som kostet halvparten så mye... Men hvis det ikke fins noe sånt, så..
Gjest Peanut Skrevet 17. desember 2014 #8 Skrevet 17. desember 2014 Er det vanlig at det koster så mye som 7-800 kroner for en flaske med krem? Pleier virkelig kvinner å kjøpe disse tingene? Som BabyBlue sier. Jeg selv bruker fra Estee Lauder, Filorga og Chanel for eksempel. Bruker omtrent rundt 2k kr hver måned på kremer og slikt.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #9 Skrevet 17. desember 2014 Beauty Pacifique er den beste hudpleie serien laget for uren og sensitiv hud. De har en sykt bra A-vitaminkrem som virkelig hjelper for linjer/rynker!! Anbefales Anonymous poster hash: c248f...699
Djungelvrål Skrevet 17. desember 2014 #10 Skrevet 17. desember 2014 Som BabyBlue sier. Jeg selv bruker fra Estee Lauder, Filorga og Chanel for eksempel. Bruker omtrent rundt 2k kr hver måned på kremer og slikt. 2000 kr i mnd på kremer?? Hvordan er det mulig, jeg har f.eks en dagkrem i sikkert 2-3 mnd jeg.
Gjest Peanut Skrevet 17. desember 2014 #11 Skrevet 17. desember 2014 (endret) 2000 kr i mnd på kremer?? Hvordan er det mulig, jeg har f.eks en dagkrem i sikkert 2-3 mnd jeg.<_< Jeg skrev "kremer og slikt". Sistnevnte er veldig mye rart det. O_o Endret 17. desember 2014 av Peanut
ninuska_ Skrevet 17. desember 2014 #12 Skrevet 17. desember 2014 Tråden er ryddet for reklame, ninuska_, adm
Asparges Skrevet 18. desember 2014 #13 Skrevet 18. desember 2014 (endret) Jeg hadde sett for meg noe som kostet halvparten så mye... Men hvis det ikke fins noe sånt, så.. En får som regel det en betaler for. Ansiktserum (anti-age) bør følge med en ansiktskrem, da serumet sørger for dyprens, mens ansiktskremen sørger for fukt, og gir en god beskyttelse. Samtidig, om en er sensitiv overfor mange kremer i dag, kan du jo velge en krem som er av naturlig opprinnelse - min favoritt er faran. Et rimelig alternativ er å kjøpe et reisesett derfra,selv om det kanskje er litt sent nå med tanke på å få det før jul. Endret 18. desember 2014 av Asparges
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #14 Skrevet 19. desember 2014 Beauty Pacifique er den beste hudpleie serien laget for uren og sensitiv hud. De har en sykt bra A-vitaminkrem som virkelig hjelper for linjer/rynker!! Anbefales Anonymous poster hash: c248f...699 Hvor kjøper du dette merket? Vil prøve. Har lest mye positivt om merket. Anonymous poster hash: 0036e...ab0
Filip Nordvik Skrevet 15. august 2017 #15 Skrevet 15. august 2017 Både meg og min kjære kone har brukt Lefery dag og natt krem. Vi er veldig fornøyde med de!
Tøytigern Skrevet 15. august 2017 Forfatter #16 Skrevet 15. august 2017 3 timer siden, Filip Nordvik skrev: Både meg og min kjære kone har brukt Lefery dag og natt krem. Vi er veldig fornøyde med de! Sikkert. Mange år siden jeg lurte på dette, gitt. Gaven jeg ga bort ble anbefalt her og den ble godt likt, så hun bruker det ennå.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #17 Skrevet 15. august 2017 På 17.12.2014 den 13.13, Tøytigern skrev: Hvilken krem er bra å gi bort som gave til noen som skal få ansiktskrem mot å utvikle rynker og som har en hud som er normal noen steder og litt fetere andre steder. Det er også litt problem med tilstopning av porer på nesen og kinnene. Men saken er altså en skrekk for å få rynker for tidlig og at det skal være en krem for hud som kan være sensitiv. Er det noen slagt krem som er å anbefale som man kan pakke inn til julaften og gi bort? No.7 sitt advanced serum! Skulle visst være dokumenterte effekter. Til og med blitt nevnt hos Dr. Phil. Og nå er det 40% på boots apotekene også. Og så har de en sensitiv variant! Anonymkode: dd74c...fab
Tøytigern Skrevet 15. august 2017 Forfatter #18 Skrevet 15. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: No.7 sitt advanced serum! Skulle visst være dokumenterte effekter. Til og med blitt nevnt hos Dr. Phil. Og nå er det 40% på boots apotekene også. Og så har de en sensitiv variant! Anonymkode: dd74c...fab Jepp. Jeg har en svigermor som sverger til det. Min kjære fikk altså fra Estee Lauder, serumet og kremen, og elsket at jeg hadde brukt penger på gaven.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #19 Skrevet 15. august 2017 1 minutt siden, Tøytigern skrev: Jepp. Jeg har en svigermor som sverger til det. Min kjære fikk altså fra Estee Lauder, serumet og kremen, og elsket at jeg hadde brukt penger på gaven. Så flott at hun ble fornøyd ☺ Anonymkode: dd74c...fab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå