Gå til innhold

Øyelokksoperasjon - hvilken klinikk? Trenger sårt å høre om erfaringer ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Trenger sårt å høre om erfaringer med diverse klinikker / plastisk kirurger i Oslo området som utfører øvre og nedre øyelokksoperasjoner.

Er veldig interessert i å høre om dere som har fått utført slike operasjoner med lokalbedøvelse, så vær snill å dele deres resultater folkens!

Jeg er 33 år gammel og ser møkk sliten ut med tunge øvre øyelokk og poser under øynene. Får konstant høre at jeg ser stresset og sliten ut, og er generelt lei av å gå med pannen i høygir for å "holde" øyelokkene oppe. Det påvirker mer og mer av livet mitt nå og jeg liker ikke lenger hva jeg ser i speilet.

Jeg får ikke dekket operasjon da det ikke hemmer sidesynet, så må betale selv.

Vil gjerne høre om

- Hvem dere kan anbefale

- Hvor lang tid det tok før blåmerker og synlige tegn forsvant

- Fornøyd/ ikke fornøyd

- hva ville dere gjort annerledes?

:) takk til alle som deler!

Anonymous poster hash: 5fedf...158
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moren min har gjort det, hun så forferdelig ut etterpå.. Full av blåmerker og så mørbanka ut! Hun hadde mye smerter også (naturligvis) jeg ser ingen forskjell jeg da men, tror hun selv legger mer merke til det.

Anonymous poster hash: 16117...be7

Skrevet

Hva koster en sånn operasjon? Rundt 40 000?

Anonymous poster hash: 08972...9bf
Skrevet

Trådstarter her igjen.

Ingen som har noen anbefalinger?

Jeg har gjort litt research og funnet mye bra om Dr. Kveims klinikk, Akademi klinikken og Plastisk Kirurgisk institutt.

Noen som har erfaringer herfra? Likte godt det at Dr. Kveim bruker en kombinasjon av kirurgi og injeksjoner / fillere.

Anonymous poster hash: 9ae9b...1f9
Skrevet

Jeg fikk gjort det på Oslo Øyelegesenter på Majorstuen - jeg hadde heller ikke hemmet sidesyn, men fikk det pga store fettposer over øynene og hele tiden følelsen av å være trøtt.

Selve operasjonen gikk veldig greit. Det var det å ta lokalbedøvelsen som var det verste. Under operasjonen skravlet jeg med kirurgen og vi ble fælt så gode venner ;) Merket ikke noe av at han skar.

Var sykemeldt en uke. Nei - jeg så ikke pen ut, men jeg hadde lite smerter og brukte tiden til å legge puslespill :)

Har nok ikke merket den store forandringen jeg håpet på ved at jeg føler meg mindre trøtt, men jeg ser i hvert fall bedre ut.

Anonymous poster hash: c1ed1...aa3
Skrevet

Jeg fikk gjort det på Oslo Øyelegesenter på Majorstuen - jeg hadde heller ikke hemmet sidesyn, men fikk det pga store fettposer over øynene og hele tiden følelsen av å være trøtt.

Selve operasjonen gikk veldig greit. Det var det å ta lokalbedøvelsen som var det verste. Under operasjonen skravlet jeg med kirurgen og vi ble fælt så gode venner ;) Merket ikke noe av at han skar.

Var sykemeldt en uke. Nei - jeg så ikke pen ut, men jeg hadde lite smerter og brukte tiden til å legge puslespill :)

Har nok ikke merket den store forandringen jeg håpet på ved at jeg føler meg mindre trøtt, men jeg ser i hvert fall bedre ut.

Anonymous poster hash: c1ed1...aa3

Jeg var også på Oslo øyelegesenter - sikkert den samme kirurgen for han prata som en foss! Jeg hadde veldig lite smerter, tok et par Ibux på operasjonsdagen, ellers trengte jeg ingen ting. Jeg ble heller ikke noe særlig misfarget rundt øynene - jeg hadde trodd at det skulle bli mye verre. Det er to år siden jeg opererte og jeg er sjeleglad for at jeg gjorde det. Jeg så veldig sliten og sur ut og hadde veldig mye hodepine. Jeg fikk det dekket. På det ene øyet lå øyelokket helt nede på vippene, på det andre var det litt mindre heng, men mye. Jeg ser mye mer opplagt ut nå og har nesten ikke hodepine lengre. Jeg anbefaler det å gjøre dette hvis du føler at du trenger det. jeg hadde gladelig betalt for det hvis jeg ikke hadde fått det dekket. Det var a piece of cake!

Anonymous poster hash: c3973...191

• Liker 1
Skrevet

Min nor gjorde også dette. Det var hardt noen månede etterpå, men nå ser det veldig bra ut og hun er mye lykkeligere. Dette var i Kr.sand, men husker ikke navnet på klinikken.

Men anbefaler deg å gjøre det hvis du ønsker basert på min mor sine erfaringer :)

Anonymous poster hash: 1561c...61b
  • Liker 1
Gjest Trappetroll
Skrevet

Mamma gjorde det i Bergen. Jeg ser stor forskjell, og det gjør hun selv også. Hun var litt hoven og blå, men det gikk fort over, det eneste var at hun slet med en tilbakevendende øyebetennelse i det ene øye. Men det fikk hun bukt med etter ca 6 mnd. Har dessverre ikke bilde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...