AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #1 Skrevet 17. desember 2014 Jeg har ingen erfaring med ons, så må derfor spørre dere der ute. Jeg hadde med meg en fyr hjem i helgen, vi klina masse og vi hadde god kjemi på vei hjem. Når det kom til selve samleiet, så var det helt greit, men kjedelig. Bare ut og inn, og lite kosing. Generelt savnet jeg litt mer berøring og stryking. Ikke at jeg forventet orgasme, men litt mer kosing der nede hadde vært fint. Det var såvidt han var borti meg der nede, mens jeg runket han mens vi klinte. Lurer bare på hvor normalt dette er? Selv om det var ons, så har vi møttes på byen før og flørtet og klina, så vi var ikke helt fremmede for hverandre. Kunne også tenke meg å treffe han igjen (hvis han vil). Tror dere i såfall at sexen blir bedre? Hvordan skal jeg i såfall si fra hvordan jeg vil ha det? Er det feks greit å si "kan du stryke meg mer?"Anonymous poster hash: 5f9d7...4d1
Gjest Castielz Skrevet 17. desember 2014 #2 Skrevet 17. desember 2014 ONS er risikosport som mann, kan i verste fall ende med voldtektesanmeldelse dagen etter om hun angrer. Dessuten er det i de aller fleste tilfeller kjedelig og ikke verdt det. For ikke å glemme at sjansen for å få en kjønnssykdom er SKYHØY. No thanks! ;-)
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #3 Skrevet 17. desember 2014 dårlig, jentene ligger stive som pinner. Anonymous poster hash: 63f9c...56d 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #4 Skrevet 17. desember 2014 dårlig, jentene ligger stive som pinner.Anonymous poster hash: 63f9c...56d Hva mener du med at de ligger som stive pinner? Kysser dere ikke? Tar hun ikke på deg/stryker deg?Anonymous poster hash: 5f9d7...4d1
Tibbie Skrevet 17. desember 2014 #5 Skrevet 17. desember 2014 Jeg tror du bare var uheldig. Fordelen med ONS er at det er veldig spennende. Det er en helt ny person, og du kjenner han gjerne ikke så godt. Ulempen er jo at dere ikke vet hva dere liker best og minst i senga, så med en eventuell kjæreste/ff kan det være bedre fysisk. Men for meg høres det bare ut som om han duden din er dårlig/sjenert i senga Jeg lover det at det generelt sett er mye bedre Neste gang kan du kanskje føre hånden hans ned? Han bør jo selv forstå at han må ta på deg også. Det er jo ikke all about him. 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #6 Skrevet 17. desember 2014 Mange synes at oralsex og kos er for intimt for et ONS. Det varierer kanskje litt etter hva man vet om hverandre og hvilke ønsker man har. I tillegg er man kanskje litt brisen eller full og har nedsatt dømmekraft. Anonymous poster hash: 56bf6...3df
Jolene Skrevet 17. desember 2014 #7 Skrevet 17. desember 2014 For min del så har jeg gjort følgende: Jeg sørger for min egen nytelse Han sørger for sin egen nytelse Det er ikke bare mannen som kan ta intiativ på ting. Selv elsker jeg å bli tatt bakfra, men forventer ikke at han vet det når jeg ikke har sagt det selv. "Kose-sex" er turnoff, så der sier jeg i hvertfall klart i fra! Kler på oss når vi er ferdige (og jeg stikker) Har aldri hatt noen interesse av kosing (det er forøvrig samme om jeg er i forhold eller ikke HATER kosing etter sex!), sove over, kyssing etterpå, etc etc. Jeg har hatt ons fordi jeg vil ha sex. Skal det være noe mer, så er det med en kjæreste i så fall 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #8 Skrevet 17. desember 2014 Virker som om dere har vært uheldige, eller så er det jeg som har vært heldig. Har hatt en ons ( med en gutt jeg hadde møtt kun en gang på byen før), og vi hadde bra sex før vi la oss og morgenen etter (i ca en time hver), pluss at vi koste og spoona da vi la oss. Selv om jeg ikke fikk orgasme (noe jeg aldri har fått med partner) hadde jeg det mer enn bra, noe jeg også tror han hadde. Men som den jenta jeg er, har jeg funnet ut at ons ikke er noe for meg, da jeg alltids vil ha noe mer en bare en natt.. :/ Anonymous poster hash: 19415...284
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #9 Skrevet 17. desember 2014 Vel, sexen er jo ikke spesielt god, da. Du er gjerne beruset, og man kan være veldig uheldig med utstyret hans, han kan være jævlig egoistisk og dere kjenner hverandre ikke. Dessuten, kan det være jævlig vanskelig å få orgasme fordi man er beruset. Jeg klarer faktisk ikke å få orgasme med mindre jeg er klin edru, hvis ikke må jeg jobbe i det evige... Jeg har hatt mange ONS opp gjennom åra, minst 20 forskjellige, og jeg kan ikke si at sexen var til å juble av. Dette kan jo selvfølgelig gå begge veier, jeg vil ikke få masse negativ kritikk av meg som kvinne fordi jeg har vært uheldig med mannens utstyr/utholdenhet! Det positive, er jo spenningen. Spenningen ved å finne en kar man får grei kjemi med, flørtingen, det å bli med han hjem/han blir med meg hjem osv. Men nå har jeg fått meg kjæreste, og jeg vil aldri tilbake til ONS igjen. Sex med en du er glad i/har følelser for er definitivt den aller beste sexen! Det kan også gjelde med FF, det. Og når man bare er så kåt at man sprekker, så funker ONS. Anonymous poster hash: 5448b...201
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #10 Skrevet 17. desember 2014 Jeg har aldri hatt ons. Trenger tid for å bli kjent med en fyr på det planet... Så jeg ser for meg at det hadde vært svært lite givende for min del. Tenker de fleste menn bare vil kjøre på, uten særlig forspill, og komme. Uten å bry seg så mye om jenta har det greit. Henne skal han jo ikke se igjen så... Er man sprengkåt og nesten kommer uten berøring, så er det sikkert greit for noen. For meg tanken på random pikk lite fristende. Anonymous poster hash: 937f6...dd6
79kreps Skrevet 17. desember 2014 #11 Skrevet 17. desember 2014 Jeg har hatt helt fantastisk sex på ons, men har også opplevd at det rett og slett bare ble rot av det
CMHuser Skrevet 17. desember 2014 #12 Skrevet 17. desember 2014 Har hatt en del ons, men kun tre av de har vært bra Den ene var på sofaen i stua hvor man kunne se inn, og det var jo så spennende og pirrende! Han var i tillegg ganske god, så jeg fikk min første vaginale orgasme med han Han andre var en 11 år eldre fyr, og FY! For ett utstyr han hadde! Med han skjedde det to ganger, og jeg tror egentlig aldri jeg kommer til å glemme han Jeg har hatt 13 partnere, ganske mange av de ons, men kunne disse to mannfolka jeg ser på som "vellykka" sex Er de bare kåte, suger det som regel. Men er de kåte og samtidig innstilt på å tilfredsstille jenta, funker det!
CMHuser Skrevet 17. desember 2014 #13 Skrevet 17. desember 2014 Har hatt en del ons, men kun tre av de har vært bra Den ene var på sofaen i stua hvor man kunne se inn, og det var jo så spennende og pirrende! Han var i tillegg ganske god, så jeg fikk min første vaginale orgasme med han Han andre var en 11 år eldre fyr, og FY! For ett utstyr han hadde! Med han skjedde det to ganger, og jeg tror egentlig aldri jeg kommer til å glemme han Jeg har hatt 13 partnere, ganske mange av de ons, men kunne disse to mannfolka jeg ser på som "vellykka" sex Er de bare kåte, suger det som regel. Men er de kåte og samtidig innstilt på å tilfredsstille jenta, funker det!
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #14 Skrevet 17. desember 2014 Tror nok det er som Tibbie sier at han nok var sjenert (og kanskje ikke verdensmester i senga, høhø), for han var litt nervøs, det merka jeg. Anonymous poster hash: 5f9d7...4d1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #15 Skrevet 17. desember 2014 ONS når jeg var begynnelsen av tjue-åra var så som så, guttene tenkte for det meste på seg selv. ONS etter 40+ med menn på 40+/-er så mye bedre. Begge vet hva de vil og gjør, og tenker på hverandre. Anonymous poster hash: 17eac...183
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #16 Skrevet 17. desember 2014 Bortkasta. Forhold ruler!Anonymous poster hash: 9f9cb...cb9
draug 75 Skrevet 19. desember 2014 #17 Skrevet 19. desember 2014 Sex på ONS er variabelt. Noen ganger er det helt topp, andre ganger kunne man likegodt runket i fred og ro. Nå er jeg en skikkelig hardpuler, foretrekker bakfra og liker ikke demokrati på soverommet. Det er ikke alle kvinner som er med på det. Men de som er det og som jeg har hatt ONS med, har bidratt til at jeg må innrømme at noen av den heftigste sexen jeg har hatt, har vært på ONS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå