Timza Skrevet 22. desember 2014 #41 Skrevet 22. desember 2014 Og nå som de har visa-informasjonen din kan du bli et lett offer for kortsvindel... Ingen vinner helt plutselig uten å ha satset noen ting. Sorry as Må være slitsomt å være så paranoid. Du tar ut penger fremfor å bruke kortet for å betale med også forstår jeg? 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #42 Skrevet 22. desember 2014 Faen heller. Det er helt greit å si "Husk å forsikre deg 100 % om at dette er reelt", men å si at man "tror dette er svindel" og all mulig annen klaging folk lirer av seg her er så ufattelig dumt. - Mr. Green er en stor aktør, ikke noen perifer svindler. Jeg har aldri brukt den siden selv, men vet at det er en av de store. - Gratis spinn er et utbredt lokketilbud. Ikke noe rart i at TS fikk noen. - Folk vinner jo penger på disse sidene. Selvsagt går gjennomsnittsbrukeren i minus, men folk vinner titusener, hundretusener og millioner iblant, og det kan man naturligvis også gjøre når man bruker sine gratisforsøk. - Når man først vinner noe sånt er det ikke unaturlig å skrive om det på nett. Det er ingenting pussig ved at TS deler dette her inne. Ja, man skal være sunt skeptisk. Ikke surmaga, paranoid tulling. Dette er ting som skjer noen få heldige. Nå har det skjedd TS. Det er veldig hyggelig for TS, og jeg gleder meg på hennes vegne. Mer er det ikke å si. Anonymous poster hash: 43832...e68 1
globalagogo Skrevet 23. desember 2014 #43 Skrevet 23. desember 2014 Må være slitsomt å være så paranoid. Du tar ut penger fremfor å bruke kortet for å betale med også forstår jeg? Nei
Cowboy Lotte Skrevet 23. desember 2014 #44 Skrevet 23. desember 2014 (endret) Flott kommentar som vitner om god innsikt i menneskeverdet og god dybde i evnen til å bedømme mennesker. Anonymous poster hash: 6b540...930 Er rart det der at hvis du vinner penger så blir du helt i nabolaget, blant familie/venner og på internett. Og kun fordi du arbeidet eller utgjorte ingenting... Du har ikke bidratt til staten eller løftet en finger. Mens folk som arbeider hardt blir straffet med skatter i det uendelige og blir får ingen anerkjennelse for de fleste og samfunnet forventer at du jobber, som den underdanige katolskgutten du er mot maktsamfunnet... Endret 23. desember 2014 av Cowboy Lotte
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #45 Skrevet 23. desember 2014 Må være slitsomt å være så paranoid. Du tar ut penger fremfor å bruke kortet for å betale med også forstår jeg? I dag MÅ man være paranoid for å sikre seg. Jeg har ikke grunnlag for å si om TS skrøner, men generelt sett er alle slike mailer spam, og i verste fall forsøk på svindel. Nå er jo Mr. Green så vidt jeg vet en seriøs side, men det kan likevel være greit å sjekke avsender. Får ukentlig mailer fra tilsvarende produkter, som er falske. Anonymous poster hash: 66294...f4e 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #46 Skrevet 24. desember 2014 oj, har overhodet ikke fått med meg at flere har skrevet i tråden. Jeg er trådstarteren forresten.. Morsomt at folk reagerer med å tro at det er reklame, for det hadde nok jeg også tenkt. Men det er faktisk helt sant! Jeg måtte oppgi hjemmeadressen min (som kan finnes på gule sider uansett) og sende kopi av en faktura som ikke var eldre enn 6 mnd. Jeg sendte da kopi av fakturaen på kontigenten på håndballaget jeg er med i. 8 dager senere kom det nesten 35.000,- inn på konto :) og ja, jeg kjøpte både ipad, pc og playstation i julegaver til barna! Ikke lurer eller nigeriasvibdel altså, bare veldig, veldig flaks!Anonymous poster hash: cbd0c...512
globalagogo Skrevet 25. desember 2014 #47 Skrevet 25. desember 2014 oj, har overhodet ikke fått med meg at flere har skrevet i tråden. Jeg er trådstarteren forresten.. Morsomt at folk reagerer med å tro at det er reklame, for det hadde nok jeg også tenkt. Men det er faktisk helt sant! Jeg måtte oppgi hjemmeadressen min (som kan finnes på gule sider uansett) og sende kopi av en faktura som ikke var eldre enn 6 mnd. Jeg sendte da kopi av fakturaen på kontigenten på håndballaget jeg er med i. 8 dager senere kom det nesten 35.000,- inn på konto :) og ja, jeg kjøpte både ipad, pc og playstation i julegaver til barna! Ikke lurer eller nigeriasvibdel altså, bare veldig, veldig flaks!Anonymous poster hash: cbd0c...512 Så bra du har vært heldig. Artig å høre, en gladnyhet blant alle svindelhistorier (som var grunnen til min tvil i utgangspunktet, tidligere i tråden)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå