Capricorn Skrevet 17. desember 2014 #1 Skrevet 17. desember 2014 Hvor får man kjøpt sommerklær nå? Da tenker jeg på korte strandkjoler og shorts osv.
Gjest Tigress Skrevet 17. desember 2014 #2 Skrevet 17. desember 2014 Eg ville prøvd salssidene til nettstader som Ellos og La Redoute, der ligg jo sumarkolleksjonane.
Capricorn Skrevet 17. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2014 Eg ville prøvd salssidene til nettstader som Ellos og La Redoute, der ligg jo sumarkolleksjonane. Tror ikke jeg rekker å få det i posten før jeg reiser.
Gjest Tigress Skrevet 17. desember 2014 #4 Skrevet 17. desember 2014 Tror ikke jeg rekker å få det i posten før jeg reiser. Då veit eg verkeleg ikkje! Større varehus og salsavdelinga? Eller kjøp på staden.
Capricorn Skrevet 17. desember 2014 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2014 Bikbok? Tenkte jeg skulle innom der en tur i morra 1
Sannerlig Skrevet 17. desember 2014 #7 Skrevet 17. desember 2014 Tror ikke jeg rekker å få det i posten før jeg reiser. Du kan også shoppe dit du skal, kanskje? Jeg har mått lære meg å ikke ha med så alt for mye, lenger. Ender alltid opp med extra av alt etter å ha gått banans i syden, da det er så masse av alt der nede.
Infinite Skrevet 17. desember 2014 #8 Skrevet 17. desember 2014 BikBok har i hvertfall flere skjørt og korte topper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå