Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2002 #1 Skrevet 27. juni 2002 Hallo!! Er det noen som vet hvordan man setter opp frisyren "svinekam"?? (Tror den heter det). Eller som vet om en link til det på nettet? (har prøvd å lete selv......) Tusen takk
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2002 #2 Skrevet 28. juni 2002 Jeg trodde det var snakk om Svinekamkake under denne linken jeg, men siden det var frisyre kan jeg desverre ikke hjelpe deg.
Engel Skrevet 28. juni 2002 #3 Skrevet 28. juni 2002 Joda, vet hvordan man gjør det, men å forklare det... Javel, får prøve. Anbefaler å rulle opp håret, og tuppere litt for å få litt volum først, sånn at ikke håret ligger klistret inn til hodet. 1. Dra håret fra ene siden bakover og mot andre siden. Fest med spenner midt bak, der du skal ha svinekammen. 2. ta så håret fra andre siden bakover, samle alt håret, og vri innover og oppover. Fest snurren med spenner og hårnåler, pass på at det dekker de første spennene du satte i. Hm... Dårlig forklaring, skal se om jeg finner noe på nettet! Vet Det Nye hadde beskrivelse på håroppsetting i et blad for ca 1 år (?) siden, kanskje den finnes på nettsuden?
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2002 #4 Skrevet 28. juni 2002 Tusen takk for svar! Prøvde det nå, men det ble veldig stygt på toppen av hodet - håret sto liksom i en bue opp..... (vanskelig å forklare). Får vel øve masse før bryllupet.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå