AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #1 Skrevet 17. desember 2014 Så godt å ha dere her i slike situasjoner. Jeg og flørten har chattet i to timer, han sa han skulle legge seg. Han skrev også at han ikke får sove om han ikke ser fjeset mitt en gang før han legger seg. Så han ba meg sende selfie via snapchat (altså ikke noen dirty greier). Har kjent han i en uke, men han er skikkelig flørtete. Syns dette er litt .. overfladisk, men har ikke lyst til å skuffe han. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 13e2f...6be
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #2 Skrevet 17. desember 2014 Åå vær så snill å hjelp meg ønsker svar fra kvinner også Anonymous poster hash: 13e2f...6be
Tibbie Skrevet 17. desember 2014 #3 Skrevet 17. desember 2014 Jeg er ingen mann, men jeg er "god" når det kommer til gutter Generelt ville jeg ikke sendt han et bilde uten videre (man må jo holde mystikken og ikke være "klengete". Gutter blir mer gira når man er litt hard to get). Men siden han etterspurte det i en flørtete tone, hadde jeg nok sendt et bilde, ja Gjør du ikke det, kan det virke som om du ikke bryr deg så mye. Det vil du jo ikke han skal tro (er forskjell på det og "hard to get"). Send han et koselig, søtt smilende bilde av deg selv, og ønsk han god natt : )
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #4 Skrevet 17. desember 2014 Jeg er ingen mann, men jeg er "god" når det kommer til gutter Generelt ville jeg ikke sendt han et bilde uten videre (man må jo holde mystikken og ikke være "klengete". Gutter blir mer gira når man er litt hard to get). Men siden han etterspurte det i en flørtete tone, hadde jeg nok sendt et bilde, ja Gjør du ikke det, kan det virke som om du ikke bryr deg så mye. Det vil du jo ikke han skal tro (er forskjell på det og "hard to get"). Send han et koselig, søtt smilende bilde av deg selv, og ønsk han god natt : ) Tusen takk for svar. Ville bare ikke virke "lett" siden jeg bare har kjent han i en uke, men du har rett. Han maste litt så jeg svarte "du gir deg ikke?", var det frekt? det står sett, for 20 min. siden men han er aktiv enda.. skal jeg bare sende? eller blir det teit siden han ikke har svart? Anonymous poster hash: 13e2f...6be
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #5 Skrevet 17. desember 2014 Du kan jo sende bildet på den betingelse at han sender bilde først. Anonymous poster hash: 6f858...46f 1
Tibbie Skrevet 17. desember 2014 #6 Skrevet 17. desember 2014 Tusen takk for svar. Ville bare ikke virke "lett" siden jeg bare har kjent han i en uke, men du har rett. Han maste litt så jeg svarte "du gir deg ikke?", var det frekt? det står sett, for 20 min. siden men han er aktiv enda.. skal jeg bare sende? eller blir det teit siden han ikke har svart? Anonymous poster hash: 13e2f...6be Hmmm... Jeg ville lagt en ";)" bak spørsmålet ditt, sånn at det heller virker mer flørtete enn "irritert". Men det er vel for sent nå? Jeg ville også ha undet litt på hva som er riktig etter at han ikke svarte på den meldingen, men han følte nok at han ble litt masete på deg. Tipper det er derfor han ikke svarer. Så send han en snap, du Men ikke la den være for "voldsom" med masse tekst. Bare noe "sov godt : )" "Natta : )" eller noe. Så får du se om du får respons på den som krever enda en snap fra deg. 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #7 Skrevet 17. desember 2014 "Du får heller møte meg i morgen" Anonymous poster hash: 6240e...a63 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #8 Skrevet 17. desember 2014 Hmmm... Jeg ville lagt en ";)" bak spørsmålet ditt, sånn at det heller virker mer flørtete enn "irritert". Men det er vel for sent nå? Jeg ville også ha undet litt på hva som er riktig etter at han ikke svarte på den meldingen, men han følte nok at han ble litt masete på deg. Tipper det er derfor han ikke svarer. Så send han en snap, du Men ikke la den være for "voldsom" med masse tekst. Bare noe "sov godt : )" "Natta : )" eller noe. Så får du se om du får respons på den som krever enda en snap fra deg. Åhh ser nå at jeg burde ha gjort det .. han er fortsatt på, bør jeg skrive noe til han nå siden han ikke svarte? eller bare sende snap? hjertet slår i hundre nå Anonymous poster hash: 13e2f...6be
Gjest Usminket Skrevet 17. desember 2014 #9 Skrevet 17. desember 2014 (endret) Åhh ser nå at jeg burde ha gjort det .. han er fortsatt på, bør jeg skrive noe til han nå siden han ikke svarte? eller bare sende snap? hjertet slår i hundre nå Anonymous poster hash: 13e2f...6be Send en søt snap slik Tibbie foreslo. Endret 17. desember 2014 av Usminket 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #10 Skrevet 17. desember 2014 Om han ikke har svart enda.. vent til i morgen før du tar kontakt Toget har liksom gått for denne gang. btw, vi gutter gir ganske lett opp. Spesielt når jenta vi snakker med er litt bedre en oss. Han blir nok kjempeglad om du tar kontakt han i morgen Anonymous poster hash: 6f858...46f 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #11 Skrevet 17. desember 2014 TS: Jeg skrev nå på face "Har du ikke lagt deg enda :)" og han bare: uff ikke spørr, eksen min irriterer meg Ehh det var et uforventet svar ja .. Anonymous poster hash: 13e2f...6be
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #12 Skrevet 17. desember 2014 Spørr "Vil du snakke om det?" Anonymous poster hash: 6f858...46f
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #13 Skrevet 17. desember 2014 TS: Jeg skrev nå på face "Har du ikke lagt deg enda :)" og han bare: uff ikke spørr, eksen min irriterer meg Ehh det var et uforventet svar ja .. Anonymous poster hash: 13e2f...6be Så kjedelig... Hadde ikke giddet å svare noe mer, og heller bare ventet til han tok kontakt etter et sånt svar. Anonymous poster hash: 0b53b...bb1 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #14 Skrevet 17. desember 2014 Spørr "Vil du snakke om det?" Anonymous poster hash: 6f858...46f Han svarte uten at jeg spurte. han skrev følgende. jeg slo opp med henne for en måned siden, og hun gjør nå alt jeg ba henne ikke gjøre mens vi var i et forhold. ok, i dont care, prøver han å gjøre meg sjalu ? Anonymous poster hash: 13e2f...6be
Gjest Usminket Skrevet 17. desember 2014 #15 Skrevet 17. desember 2014 (endret) Han svarte uten at jeg spurte. han skrev følgende. jeg slo opp med henne for en måned siden, og hun gjør nå alt jeg ba henne ikke gjøre mens vi var i et forhold. ok, i dont care, prøver han å gjøre meg sjalu ? Anonymous poster hash: 13e2f...6be Han er ikke over eksen tydeligvis? Jeg ville rygget banen en stund. Er en sjanse for at du blir en rebound og at han kun vil ha sex og flørting. Endret 17. desember 2014 av Usminket
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #16 Skrevet 17. desember 2014 Han svarte uten at jeg spurte. han skrev følgende. jeg slo opp med henne for en måned siden, og hun gjør nå alt jeg ba henne ikke gjøre mens vi var i et forhold. ok, i dont care, prøver han å gjøre meg sjalu ? Anonymous poster hash: 13e2f...6be "Du, jeg forstår godt det er kjedelige greier, unner deg alt godt, men jeg tror ikke jeg er rett person å lufte dette til. Det skjønner du vel? "-ish? Anonymous poster hash: 0b53b...bb1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #17 Skrevet 17. desember 2014 Han er ikke over eksen tydeligvis? var det jeg tenkte også.. men nå skrev han: jeg bare ler av det, ikke noe annet Har aldri vært borti i en sånn vanskelig gutt å tolke som han før Anonymous poster hash: 13e2f...6be
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #18 Skrevet 17. desember 2014 Må legge til at vi bor langt fra hverandre, så vet ikke om han leter etter en å bare ha sex med .. men jeg begynner å liker han :/ Anonymous poster hash: 13e2f...6be
Gjest Usminket Skrevet 17. desember 2014 #19 Skrevet 17. desember 2014 (endret) var det jeg tenkte også.. men nå skrev han: jeg bare ler av det, ikke noe annet Har aldri vært borti i en sånn vanskelig gutt å tolke som han før Anonymous poster hash: 13e2f...6be Han sier han ler av det, men samtidig sier han at han blir irritert over at eksen gjør alle de tingene han har fortalt henne at hun ikke må gjøre. Det tolker jeg som at han fortsatt bryr seg. I tillegg har de enda kontakt, noe som heller ikke er bra. Når ble det slutt mellom dem? Endret 17. desember 2014 av Usminket
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #20 Skrevet 17. desember 2014 Han sier han ler av det, men samtidig sier han at han blir irritert over at eksen gjør alle de tingene han har fortalt henne at hun ikke må gjøre. Det tolker jeg som at han fortsatt bryr seg. I tillegg har de enda kontakt tydeligvis noe som kan være et varseltegn... Når ble det slutt mellom dem? For en måned siden, sa han. Nå skrev han : Ønsker deg søte drømmer Jeg håper du ser meg i drømmene dine Hvor på jeg svarte: Til deg og haha what? vi får se god natt var det teit? Anonymous poster hash: 13e2f...6be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå