Gå til innhold

Hvor finner man fine butikkjenter i Stavanger (sentrum)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er de hen? Kom med egne erfaringer!

Jeg jobber selv i butikk,men har ikke så mange kvinnelige kollegaer. Har opplevd at man finner mange jenter med alt for mye sminke på, som ikke er så hyggelige heller, i kassa på spesifikke matbutikker her, mens på f.eks klesbutikkene her i byen er det mer naturlig fine jenter.. Det høres kanskje creepy ut av meg å spørre, men er jo alltid koselig å gå inn i en butikk hvor man møter noen å legge øyet på ^^

Er forresten en mann på 26 år og singel:)

Anonymous poster hash: 195bd...31a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hva tenker du å gjøre med eventuell informasjon du kan få?

Skrevet

Høyer, Rolfsen, Volt, Geddon, Capone, Carlings, HM, Filippa K, Acne, o.l regner jeg med har flotte jenter. Meget rart spørsmål og veldig creepy. Skal du lage lampeskjerm av de?

Anonymous poster hash: 5d658...dbb
Skrevet

Hvor er de hen? Kom med egne erfaringer!

Jeg jobber selv i butikk,men har ikke så mange kvinnelige kollegaer. Har opplevd at man finner mange jenter med alt for mye sminke på, som ikke er så hyggelige heller, i kassa på spesifikke matbutikker her, mens på f.eks klesbutikkene her i byen er det mer naturlig fine jenter.. Det høres kanskje creepy ut av meg å spørre, men er jo alltid koselig å gå inn i en butikk hvor man møter noen å legge øyet på ^^

Er forresten en mann på 26 år og singel:)

Anonymous poster hash: 195bd...31a

Wtf..? Kan du ikke finne noen på byen? De henger ofte på Tango eller Hall Toll, så vet du det.

Anonymous poster hash: e8dba...43a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...