AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #1 Skrevet 16. desember 2014 Hvor er de hen? Kom med egne erfaringer! Jeg jobber selv i butikk,men har ikke så mange kvinnelige kollegaer. Har opplevd at man finner mange jenter med alt for mye sminke på, som ikke er så hyggelige heller, i kassa på spesifikke matbutikker her, mens på f.eks klesbutikkene her i byen er det mer naturlig fine jenter.. Det høres kanskje creepy ut av meg å spørre, men er jo alltid koselig å gå inn i en butikk hvor man møter noen å legge øyet på ^^ Er forresten en mann på 26 år og singel:)Anonymous poster hash: 195bd...31a
Gjest Lillia Skrevet 16. desember 2014 #2 Skrevet 16. desember 2014 Og hva tenker du å gjøre med eventuell informasjon du kan få?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #3 Skrevet 16. desember 2014 Høyer, Rolfsen, Volt, Geddon, Capone, Carlings, HM, Filippa K, Acne, o.l regner jeg med har flotte jenter. Meget rart spørsmål og veldig creepy. Skal du lage lampeskjerm av de? Anonymous poster hash: 5d658...dbb
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #4 Skrevet 16. desember 2014 Hvor er de hen? Kom med egne erfaringer! Jeg jobber selv i butikk,men har ikke så mange kvinnelige kollegaer. Har opplevd at man finner mange jenter med alt for mye sminke på, som ikke er så hyggelige heller, i kassa på spesifikke matbutikker her, mens på f.eks klesbutikkene her i byen er det mer naturlig fine jenter.. Det høres kanskje creepy ut av meg å spørre, men er jo alltid koselig å gå inn i en butikk hvor man møter noen å legge øyet på ^^ Er forresten en mann på 26 år og singel:)Anonymous poster hash: 195bd...31a Wtf..? Kan du ikke finne noen på byen? De henger ofte på Tango eller Hall Toll, så vet du det. Anonymous poster hash: e8dba...43a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå