Pinup Skrevet 16. desember 2014 #1 Skrevet 16. desember 2014 Hei Nå har jeg sikkert lett rundt hele nettet 20 ganger... Og jeg finner fortsatt ikke svar på spørsmålene mine. Så da prøver jeg lykken her! Jeg har den store drømmen om å få hvitt/sølvhår... Men står litt fast. Nå har jeg bleket håret mitt en del, men det er fortsatt litt oransje i det.. Men det aller meste er gult/blondt. Hvor lyst må det være før man kan tone det? Jeg har kjøpt en toner fra Wella (0/6), er det noen som har erfaring med den? Og burde jeg klippe håret mitt (tuppene har ikke begynt å splitte seg, men det er ganske tørt og porøst), før jeg evt. bleker det igjen? Og hvilken sjampo og balsam anbefaler du for å holde på fargen? Tusen takk for svar!
Djungelvrål Skrevet 16. desember 2014 #2 Skrevet 16. desember 2014 Det jeg vet om grått hår er at damer på 80 ofte pleier å ha det.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #3 Skrevet 17. desember 2014 Kjøp denne Anonymous poster hash: d5880...2d1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #4 Skrevet 17. desember 2014 Hei Nå har jeg sikkert lett rundt hele nettet 20 ganger... Og jeg finner fortsatt ikke svar på spørsmålene mine. Så da prøver jeg lykken her! Jeg har den store drømmen om å få hvitt/sølvhår... Men står litt fast. Nå har jeg bleket håret mitt en del, men det er fortsatt litt oransje i det.. Men det aller meste er gult/blondt. Hvor lyst må det være før man kan tone det? Jeg har kjøpt en toner fra Wella (0/6), er det noen som har erfaring med den? Og burde jeg klippe håret mitt (tuppene har ikke begynt å splitte seg, men det er ganske tørt og porøst), før jeg evt. bleker det igjen? Og hvilken sjampo og balsam anbefaler du for å holde på fargen? Tusen takk for svar! Hvis du har Facebook, så burde du følge fifty shades of makeup, der er det mange tips ang dette 😊Anonymous poster hash: 8ed48...90b
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #5 Skrevet 17. desember 2014 Sølvsjampo hver dag. Anonymous poster hash: b9fc3...c41
Gjest Eurodice Skrevet 17. desember 2014 #6 Skrevet 17. desember 2014 (endret) Jeg forstår ikke at du og andre unge jenter tør eksperimentere så mye håret deres. Du risikerer å ødelegge det, at det blir tørt som halm. Gå til frisør og få behandling av en profesjonell. Endret 17. desember 2014 av Arabella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå