AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #1 Skrevet 16. desember 2014 Hei, Noen flere enn meg som har vippextensions? I såfall, er du alltid fornøyd med resultatat etter påfyll? De to siste gangene jeg har fylt på nå så har jeg fått beskjed om at de ikke har hatt tid til å sette på et fullt sett. Altså de har ikke satt på så mange vipper som de burde, noe som gjør at de blir ok, men ikke så fyldige som de jeg vil ha dem. Som de ble første gangen jeg satt på. Synes det høres litt rart ut at de ikke tar seg tid til dette, selv om de har mye å gjøre på denne tiden av året. Noen som har opplevd det samme? Den ene gangen betalte jeg neste 900 kr, noe jeg synes er mye. Da burde man vel kunne forvente at de har tid til å sette på et fullt sett... Halvparten av vippene falt også av i løpet av den første uka, og innen nytt påfyll tre uker etter var omtrent alle vippene falt av. Noen erfaringer? Anonymous poster hash: 8dd59...64a
masekopp Skrevet 17. desember 2014 #2 Skrevet 17. desember 2014 Høres jo helt jalla ut hele opplegget? Kan du ikke fylle på hos noen andre som gjør jobben sin ordentlig?
geene Skrevet 17. desember 2014 #3 Skrevet 17. desember 2014 Det der høres useriøst ut, du skal iallefall ikke betale fullt om de ikke bruker full tid/ fyller helt på deg.
Sofia123 Skrevet 17. desember 2014 #4 Skrevet 17. desember 2014 Useriøst. Dette er ikke normalt! Gå et annet sted.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #5 Skrevet 17. desember 2014 Takk for svar! Jeg pleier å gå til glimt i Trondheim, og de skal jo være veldig profesjonelle og seriøse, blant de beste. Så jeg synes det er veldig rart at de ikke har bedre kundeservice enn dette! Nå sist jeg fylte på fikk jeg beskjed om at jeg burde fylle på igjen etter bare to uker, pga. at hun ikke hadde tid til å fylle på et fullt sett. Veldig skuffende egentlig, at de tenker mer på profitt og å ha masse kunder enn å faktisk gjøre en god jobb. Vippene er jo fine de, bare lite fyldige, så føler ikke helt jeg kan klage heller... TS. Anonymous poster hash: 8dd59...64a
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #6 Skrevet 17. desember 2014 Useriøst. Jeg hadde aldri gått dit igjen. Anonymous poster hash: 1b7b3...930
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #7 Skrevet 17. desember 2014 Jeg har naturlig lange vipper, etter at jeg begynte med vippeexstensions er mine egne knekt av! og det ser bare dumt ut å gå uten fullt sett, bortkastede penger.Anonymous poster hash: a2529...0ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå