AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #1 Skrevet 16. desember 2014 Har ikke hørt på musikken hennes før, men har virkelig fått sansen for Taylor. Hun virker veldig reflektert og intelligent, formulerer seg bra, gir gode, gjennomtenkte svar og virke bare veldig smart. Liker også at hun lager sangene sine selv, både tekst og melodi. Og denne sangen er jo ganske ironisk og morsom: Anonymous poster hash: 2eb57...e51 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #2 Skrevet 16. desember 2014 missliker henne mer og mer. syter om alle eksene sine jo! hvem gidder å være med ei som lager en sang om deg så fort det blir slutt. hun har selv sagt at tidligere kjærester er "motivasjonen" for de fleste sangene. men fin stemme det har hun. Anonymous poster hash: 78087...ebc 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #3 Skrevet 16. desember 2014 missliker henne mer og mer. syter om alle eksene sine jo! hvem gidder å være med ei som lager en sang om deg så fort det blir slutt. hun har selv sagt at tidligere kjærester er "motivasjonen" for de fleste sangene. men fin stemme det har hun. Anonymous poster hash: 78087...ebc Hun er en artist, hun skal liksom skrive om følelsene sine. Hun syter ikke, hun skriver og synger om følelsene sine. Syns det er bedre enn artister som ikke lager sangene sine selv, men som går inn i studio og lager enda en party-sang. Den siste platen, som jeg har hørt på, har ingen sanger hvor hun "syter" om eksene sine. Ingen bitre sanger Anonymous poster hash: 2eb57...e51 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #4 Skrevet 16. desember 2014 Swift har gjort det til vane å synge om ekser og bitre brudd. en av dem som åpenlyst har gått ut og uttrykt sin misnøye med nettopp det, er rocker John Mayer (34). Han er tema i låten med den direkte tittelen «Dear John» på en tidligere plate. http://www.vg.no/rampelys/musikk/derfor-nyter-taylor-swift-aa-plage-eksen/a/10047186/ syns egentlig det begynner å bli oppbrukt. (ja jeg veit den artikkelen er 2 år gammel). men jeg har bare blitt lei av hele jenta, rett og slett Anonymous poster hash: 78087...ebc 2
Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 16. desember 2014 #5 Skrevet 16. desember 2014 Jeg synes hun burde lage en sang som heter " Maybe it`s me " 8
Andreas_B Skrevet 16. desember 2014 #6 Skrevet 16. desember 2014 hun skriver de fleste sangene sine selv og hun er flink til å spille på mange forskjellige instrumenter, hun synger fint, så hun er en flink artist men jeg likte henne bedre før, synes hun har blitt så mainstream i det siste
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #7 Skrevet 16. desember 2014 Swift har gjort det til vane å synge om ekser og bitre brudd. en av dem som åpenlyst har gått ut og uttrykt sin misnøye med nettopp det, er rocker John Mayer (34). Han er tema i låten med den direkte tittelen «Dear John» på en tidligere plate. http://www.vg.no/rampelys/musikk/derfor-nyter-taylor-swift-aa-plage-eksen/a/10047186/ syns egentlig det begynner å bli oppbrukt. (ja jeg veit den artikkelen er 2 år gammel). men jeg har bare blitt lei av hele jenta, rett og slett Anonymous poster hash: 78087...ebc Hun synger jo som skrevet om livet sitt og følelsene sine, og da er det ikke rart at hun skriver sanger om eksene sine. Når det er sagt, var hun tenåring da hun skrev den sangen som du henviser til her. Den nye platen inneholder heller ikke bitre sanger om hennes tidligere kjærester. Anonymous poster hash: 2eb57...e51 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #8 Skrevet 16. desember 2014 Jeg synes hun burde lage en sang som heter " Maybe it`s me " Hun synger ikke bare om eksene, og er det så overraskende at hun skriver sanger som omhandler kjærlighet? Hør på radioen og de fleste sanger omhandler kjærlighet på en eller annen måte, forskjellen er vel bare at de fleste artister ikke lager sangene sine selv, og dermed er det ingen som spekulerer hvem sangene handler om. Og når du nevner at hun skal skrive en sang med navnet "maybe it's me", kan du høre på sangen "back to december" Anonymous poster hash: 2eb57...e51
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #9 Skrevet 16. desember 2014 hun skriver de fleste sangene sine selv og hun er flink til å spille på mange forskjellige instrumenter, hun synger fint, så hun er en flink artist men jeg likte henne bedre før, synes hun har blitt så mainstream i det siste Hun er kanskje mer mainstream ettersom hun har gått over til pop, men sangene hennes er mye bedre enn de vanlige pop-sangene med lite innhold. Anonymous poster hash: 2eb57...e51
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #10 Skrevet 16. desember 2014 Kan ikke fordra henne. Anonymous poster hash: fbb78...89d 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #11 Skrevet 16. desember 2014 Anonymous poster hash: ef3c9...f05 6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #12 Skrevet 16. desember 2014 Anonymous poster hash: ef3c9...f05 Taylor swift er relativt ærlig og har uttalt hvor mange kjærester hun har hatt, og der ikke mange. Men som du sikkert forstår, så er ikke alle rykter sanne, og det skal ikke mye til før mediene påstår at hun har en kjærste, bare hun møter en venn for å ta en kaffe sammen. Hun har også uttalt "being let down, leads to 2-3 songs. Getting your heart broken, results in 2 og 3 albums" Anonymous poster hash: 2eb57...e51 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #13 Skrevet 16. desember 2014 Taylor swift er relativt ærlig og har uttalt hvor mange kjærester hun har hatt, og der ikke mange. Men som du sikkert forstår, så er ikke alle rykter sanne, og det skal ikke mye til før mediene påstår at hun har en kjærste, bare hun møter en venn for å ta en kaffe sammen. Hun har også uttalt "being let down, leads to 2-3 songs. Getting your heart broken, results in 2 og or 3 albums" Anonymous poster hash: 2eb57...e51 Lurte seg inn et norsk ord der Anonymous poster hash: 2eb57...e51
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #14 Skrevet 16. desember 2014 Flott intervju med TS: Anonymous poster hash: 2eb57...e51 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #15 Skrevet 16. desember 2014 Digger henne, synes den nye musikken hennes har tatt seg skikkelig opp. Pen og søt. Dere som rakker ned på henne: det dere driver med er (i noen tilfeller internalisert) slut-shaming. Se litt lysere på livet. Anerkjenn at hun gjør som hun selv vil og at dere ikke har noe med det å gjøre. Anerkjenn at Bruno Mars, blant mange andre mannlige artister, også skriver om eksene sine uten å få tyn for det. Anonymous poster hash: 506ce...bff 6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #16 Skrevet 16. desember 2014 Anonymous poster hash: ef3c9...f05 5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #17 Skrevet 16. desember 2014 Anonymous poster hash: ef3c9...f05 Tenk hvis alle guttene du har tatt en kaffe sammen med, alle guttene du har hilst på, alle guttene du har vært venner med og alle guttene du har flørtet med, skulle blitt kalt for kjæresten din. Hvor mange kjærester hadde du da hatt? Anonymous poster hash: 2eb57...e51 7
Sitronmelis Skrevet 16. desember 2014 #18 Skrevet 16. desember 2014 Folk må ikke tro på alt media skriver. Hun har faktisk ikke hatt så mange kjærester som alle påstår Hun skriver heller ikke bare sanger om eksene sine. Folk må se til å sjekke fakta før de uttaler seg. Dessuten, HVEM skriver ikke sanger om eksene sine i dag? På det nye albumet er det ingen sutring eller bitre sanger om eksene heller. Over til det TS spurte om. Jeg ELSKER Taylor Swift. Hun er min number 1! Har hørt på henne siden hun kom med det første albumet. Elsker at hun skriver sine egne sanger og at hun skriver så flotte og bra tekster. Blank Space må være den beste låta noen sinne Elsker ironien! 2
Andreas_B Skrevet 16. desember 2014 #19 Skrevet 16. desember 2014 (endret) Anonymous poster hash: ef3c9...f05 taylor swift har datet 6 gutter gjennom hele livet hennes. ikke tro på alt du leser på Internett Endret 17. desember 2014 av Andreas_B
Gjest Booker Skrevet 17. desember 2014 #20 Skrevet 17. desember 2014 Syntes sangene er litt (veldig) barnslige, veldig amerikansk så er ikke veldig fan. Shake it off er jo litt catchy da, men ellers er hele hun meh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå