Sunshine Skrevet 16. desember 2014 #1 Skrevet 16. desember 2014 (endret) I over ett år har jeg testet litt forskjellige produkter og jeg finner virkelig ikke noe som funker. På sommeren er huden min grei nok men den har ingen glød, og nå på vinteren er den helt håpløs nuppete, tørr og stram. Jeg er i 30-årene og har fuktfattig hud med litt store porer og lett for å flasse i t-sonen. Sjelden kviser, men en del sorte og hvite prikker. Jeg har testet Clinique, emergin C (vanlig og organics) med serum, og Biotherm (24 hours et eller annet) de siste ukene. Jeg prøvde også en av disse Koreakremene som mange anbefaler men da fikk jeg veldig mye nupper i huden. Jeg har også forsøkt å blande litt merker (ulike merker på serum, krem, toner og rens) Mary Kay er faktisk den eneste serien som fungerer ok og som jeg alltid faller tilbake på, men jeg ønsker mer glød! Jeg bruker MD skrubb i ansiktet 2-3 ganger i uka. So, what to try next? Endret 16. desember 2014 av Sunshine
^^Belle^^ Skrevet 17. desember 2014 #2 Skrevet 17. desember 2014 Har du prøvd noe fra apoteket? Det var det som reddet min hud i fjor vinter. Jeg har alltid tenkt at apotekmerker er isj og æsj, men går du for de riktige, kan du sjelden gjøre feil. Favoritten min er Aderma Hydralba Rich Hydrating Cream. Den lukter behagelig av blomster og bestemor, og sammen med riktig serum (Skinfood Watery Berry emulsjon), var huden min plutselig uflassete og fin! For tiden bruker jeg La Roche Posay Hydraphase UV Intense Riche (puh), men den er ikke like god for min hud som Aderma. Det at den har UV gjør også at den lukter litt for sterkt av solkrem for min nese. En annen favoritt er Burt's Bees Intense Hydration Day Lotion. Den er lillesøsteren til Aderma Hydralba for meg. Lukter ganske likt, gir ørlite mindre fukt. På vei i posten har jeg nå Holika Holika Super Cera (eller noe sånt) fuktighetskrem som jeg håper kan være litt bedre enn Hydraphase. Jeg prøvde Cera-kremen i én natt, og våknet faktisk opp med deilig og fuktet ansikt. Det skjer sånn ca. aldri.
Sunshine Skrevet 17. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2014 Det er den holika holika kremen som gav meg nupper... Jeg prøvde den riktignok bare i 10-12 dager før jeg gikk tom (kjøpte pakke med prøver i).
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #4 Skrevet 17. desember 2014 La Roche-Posay er et av de svært få merkene som faktisk lager produkter for fuktfattig hud som ikke er tørr, velsigne dem. Jeg anbefaler fuktmasken deres, Hydraphase Intense Mask, den bruker jeg et par ganger i uka. Da greier jeg meg uten serum og med normalt fuktgivende dagkrem og nattkrem. Anonymous poster hash: a4461...c6a
^^Belle^^ Skrevet 17. desember 2014 #5 Skrevet 17. desember 2014 Det er den holika holika kremen som gav meg nupper... Jeg prøvde den riktignok bare i 10-12 dager før jeg gikk tom (kjøpte pakke med prøver i). Ånei! Håper ikke jeg reagerer på den da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå