Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2004 #1 Skrevet 28. juli 2004 Er det flere enn meg som får kviser etter en fyllehelg? Skikkelig plagsomt.. Er det noe man kan gjøre med dette? (Bortsett fra det åpenlyse mener jeg). Og er det noen alkohol-sorter som er verre enn andre?
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2004 #2 Skrevet 28. juli 2004 Jeg får kviser av øl, eller skal jeg si byller?.. Jeg drikker som regel mye vann før alkoholinntak og etter, og det hjelper litt... Sprit og vin kan jeg drikke uten at huden reagerer.
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #3 Skrevet 28. juli 2004 Alkohol er jo strengt tatt gift for kroppen, ikke rart at det gir utslag i huden. Vet ikke om spesielle alkoholsorter gir mer utslag enn andre. En pekepinn kan jo være hva slags alkohol du blir dårligere/mer fyllesyk av enn andre. Selv blir jeg utrolig dårlig både av sprit og rødvin. Drikk massemassemasse vann før du legger deg om kvelden, samt dagen etter. Det skyller giftstoffene ut av kroppen!
Icy Skrevet 28. juli 2004 #4 Skrevet 28. juli 2004 *Hever glasset og sier som Jesus sikkert har sagt: Skål*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå