Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håret mitt har vokst 20 cm på 1 år, er det grei nok hårvekst ?

Skrevet (endret)

Normalen er vel 12-15 cm i året, så ja det vokser i alle fall ikke sent :)

Endret av Vevila
Gjest avocadoen
Skrevet

Grei nok? :sjokkert:

Mitt hår vokser ca 1 cm i mnd og jeg er fornøyd med det.. Så når det vokser så mye hos deg så bør du i alle fall være fornøyd ja :)

Skrevet

Det høres i grunn ganske mye ut.

Anonymous poster hash: d891a...c8d
Skrevet

Tror det er mer enn greit nok.

Mitt hår vokser også ca 20 cm i året, og frisörer klör seg stadig i hodet og skjönner ikke hvordan det er mulig at jeg kommer tilbake med så langt hår etter så kort tid :P

Skrevet

Har alltid trodd at snittet er 14 cm i året.

20 cm er jo mye.

Skrevet

Har lært 1 cm i mnd så 20 på et år er ganske hissig

Anonymous poster hash: c8610...075
Gjest Gjest_lakrispia
Skrevet

Tror mitt hår nesten ikke vokser, jeg. Det blir jo aldri langt! Har spart i flere år nå, men føler ikke det skjer stort. Dere som har hår som vokser så fort, har dere noen tips eller? Ting dere spiser ol? Produkter? Selv tar jeg b-vitaminer fordi jeg har hørt det skal være bra for hårvekst.

Skrevet

Legger til at jeg klipte meg bob januar i fjord, etter det så har det vokst enormt mye. Men jeg har ikke klipt det en eneste gang siden jeg klipte meg sist, å ikke en er håret slitt i det hele tatt :) ts

Anonymous poster hash: 971a4...13f
Skrevet

Tror mitt hår nesten ikke vokser, jeg. Det blir jo aldri langt! Har spart i flere år nå, men føler ikke det skjer stort. Dere som har hår som vokser så fort, har dere noen tips eller? Ting dere spiser ol? Produkter? Selv tar jeg b-vitaminer fordi jeg har hørt det skal være bra for hårvekst.

Det er nok dessverre genetisk, så man kan nok ikke gjøre stort mer enn å være tålmodig og håpe på det beste. Noen sverger jo til hodebunnsmassasje, diverse oljer o.l. for å stimulere hodebunnen. Selv gjorde jeg alt dette og mye mer, og syntes også at det tok laaaang tid. Helt til jeg ga blaffen i håret på en stund. Og vips, så var det langt ;)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Mener at hårvekst er genetisk, så for noen vokser det sent, og for andre vokser det en del mer. Om du har en sunn livsstil i tilllegg kan det også påvirke hårveksten.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Og ja, 20 cm i året er en god del over snittet :P du er heldig!

Skrevet

Snittet er en drøy cm i mnd,så ditt hår vokser fort, ingen tvil om det.

Heldiggrisen ;)

Hårlengde er genetisk, ja. Noen får aldri lengre enn til skuldrene, andre slutter håret ikke å vokse på.

Jeg hadde SÅ lyst å ha superlangt hår da jegvar yngre, men fikk det bare ned til korsryggen.

Skrevet

Jeg har sett i en video på YouTube, at en frisør beskriver alle stadiene håret går gjennom. Etter disse stadiene avsluttes prosessen med en fase hvor hårveksten blir sinket og nesten ikke vokser/vokser betraktelig saktere på ca fem år.

Kan være det du er midt oppi?

Skal se om jeg finner igjen videoen.

Skrevet

Håre mitt vokser også veldig fort. Noe jeg er veldig glad for :)

Det vokste sakte nå i 2012/2013, men det er fordi jeg har hatt mangler på nesten alt av vitaminer osv de siste årene pga sykdom.

Nå siste året har jeg vært på bedringens vei, og håret gror som før igjen.

Flere på jobben som trodde jeg hadde extentions, for de mente det hadde blitt så langt på så kort tid :)

Klippet meg til litt over skuldrene 19.november, og farget det. Å nå er det over 2cm ettervekst alt...

Så ikke noe problem å spare til langt igjen...

Mamma har også veldig langt og flott hår. Hun er kjent for å være henne med det lange lyse håret :)

Men på resten av kroppen vokser det veldig sakte. Spesielt på leggene :P

Annonse
Skrevet

Håret mitt har vokst 20 cm på 1 år, er det grei nok hårvekst ?

Du har overhodet ikke en grei hårvekst......

Du har en super! :hoppendeglad:

Skrevet

Farging av hår er et härk när man har hår som vokser så fort :P

Bruker Henna, og farger det annenhver uke for å unngå eftervekst

Skrevet

Farging av hår er et härk när man har hår som vokser så fort :P

Bruker Henna, og farger det annenhver uke for å unngå eftervekst

Der sier du noe du!

Nå er fargen min sånn at det ikke må farges så ofte for at det ikke skal se helt ille ut, men da jeg hadde enda mørkere så måtte farges minst annenhver mnd.

Skrevet

Der sier du noe du!

Nå er fargen min sånn at det ikke må farges så ofte for at det ikke skal se helt ille ut, men da jeg hadde enda mørkere så måtte farges minst annenhver mnd.

Hadde jeg värt ung og ikke så grå, så kunne jeg nog dröyd det til hver 3. -4. uke, men mtp alle mine fine grå hår midt i skillen så... :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg värt ung og ikke så grå, så kunne jeg nog dröyd det til hver 3. -4. uke, men mtp alle mine fine grå hår midt i skillen så... :fnise:

Å vist man er en del lysere naturlig enn den fargen man farger, så ser man jo skallet ut... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...