Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg rufser alltid til håret mitt med saltvannsspray eller annet stæsj og fester det opp når det er vått slik at jeg får fall og hold, men siden jeg omtrent aldri børster det og klipper meg litt for skjelden og bruker mye stæsj blir tuppene mine veldig frizzy..

jeg har ennå ikke funnet en voks som jeg er fornøyd med, det er så mange som gjør håret enda mattere og sprikende, finnes det noe som samler tuppene og holder det slik mer enn en halvtime?? :) vurderer å prøve hårcreme istedet, erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Har du prøvd paste eller spraypaste?

Skrevet

jeg har prøvd en paste fra wella, men den var en matt paste, så da ser håret like slitt ut, og den samlet ikke tuppene nok synes jeg... :) men de finnes sikkert andre typer? er hårcreme og paste omtrent det samme, ja?

Gjest Ethereal
Skrevet

Krem gir nesten ikke noe hold, det samme gjelder vel voks, som fort kan bli for fett. Paste er litt seigere, og gir mer hold til frisyren. Finnes også i mindre matte utgaver. Favoritten min (hadde veldig kort hår tidligere) var Fudge Shaper, men KMS Paste er også veldig god, og TIGI Mastermind.

Gjest Gjesta
Skrevet

Matrix har en fin serie som heter trix bare.. glowtrix samler fruser/ frizz i tupper og det ser ikke fett ut.. enest jeg har vært bort i som funker bra..

for mitt stae krøllefruse hår funker jeg sleek serien til matrix.. men jeg får jo ikke noe volum av det da..

Skrevet

Kanskje jeg som ikke er helt oppdatert, men hvordan funker en saltvannspray? :roll: Og har du noen å anbefale?

:vinke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...