Gå til innhold

Dere som bare er to: hvor mange forskjellige typer julekaker/julegodt lager dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er første gang vi feirer sammen hjemme,og det er så mye jeg har lyst til å lage :)

Hittil har jeg laget 3,men fortsatt er det flere jeg ønsker å lage. Litt redd for at det skal bli for mye,men har fryser og kan ta med noe på juleaften.

Hvor mye lager dere?

Anonymous poster hash: 0b2f2...a9f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pepperkaker, kolakaker, sirupssnipper og serinakaker.. Og så kjøper vi krumkaker og smultringer.

Pleier å gi bort i julegaver også.

Anonymous poster hash: 47081...90e
Skrevet

Vi kutter ned for hvert år. I år blir det 4 sorter.

Anonymous poster hash: 25bf4...d8e
Skrevet

Jeg lager 5 eller 6 alt ettersom. Lillegutt og jeg er alene, men vi har mye besøk som kommer å spiser :)

Skrevet

1 slag, fordi det er alt jeg har lyst på, og vi er mye hos andre (foreldre, svigers, osv) i julen, så vi trenger ikke så mye knask hjemme. Kunne nok sikkert fått avsetning på ett slag til, men jeg gidder ikke bake mer julekaker.

Anonymous poster hash: 9231c...262

Skrevet

Jeg har laget sjokoladebiscotti, kakemenn, sirupsnipper, lussekatter og marsipankuler med sjokolade. Sambo har hatt eksamensperiode så det har gått ned på høykant :fnise:

Skrevet

Jeg har laget 6 slag, men har en avtale med moren min at hun skal få en god del av det jeg har laget. I tillegg skal vi lage smultringer sammen. På denne måten kan begge få flere slag, uten at det blir store mengder til overs:)

Skrevet

Vi er bare to, har laget kunn brendte mandler og karameller.. Kunne lagd mer, men har skadet begge armene så blir nok heller noe kjøpesnop istede for kaker i år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...