AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #1 Skrevet 16. desember 2014 Dette er første gang vi feirer sammen hjemme,og det er så mye jeg har lyst til å lage Hittil har jeg laget 3,men fortsatt er det flere jeg ønsker å lage. Litt redd for at det skal bli for mye,men har fryser og kan ta med noe på juleaften. Hvor mye lager dere? Anonymous poster hash: 0b2f2...a9f
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #2 Skrevet 16. desember 2014 Pepperkaker, kolakaker, sirupssnipper og serinakaker.. Og så kjøper vi krumkaker og smultringer. Pleier å gi bort i julegaver også. Anonymous poster hash: 47081...90e
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #3 Skrevet 16. desember 2014 Vi kutter ned for hvert år. I år blir det 4 sorter. Anonymous poster hash: 25bf4...d8e
GammelKaktus Skrevet 16. desember 2014 #4 Skrevet 16. desember 2014 Jeg lager 5 eller 6 alt ettersom. Lillegutt og jeg er alene, men vi har mye besøk som kommer å spiser
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #5 Skrevet 16. desember 2014 1 slag, fordi det er alt jeg har lyst på, og vi er mye hos andre (foreldre, svigers, osv) i julen, så vi trenger ikke så mye knask hjemme. Kunne nok sikkert fått avsetning på ett slag til, men jeg gidder ikke bake mer julekaker. Anonymous poster hash: 9231c...262
murray Skrevet 17. desember 2014 #6 Skrevet 17. desember 2014 Jeg har laget sjokoladebiscotti, kakemenn, sirupsnipper, lussekatter og marsipankuler med sjokolade. Sambo har hatt eksamensperiode så det har gått ned på høykant
Muffinsdilla Skrevet 17. desember 2014 #7 Skrevet 17. desember 2014 Jeg har laget 6 slag, men har en avtale med moren min at hun skal få en god del av det jeg har laget. I tillegg skal vi lage smultringer sammen. På denne måten kan begge få flere slag, uten at det blir store mengder til overs:)
melatonin Skrevet 17. desember 2014 #8 Skrevet 17. desember 2014 Vi er bare to, har laget kunn brendte mandler og karameller.. Kunne lagd mer, men har skadet begge armene så blir nok heller noe kjøpesnop istede for kaker i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå