AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #1 Skrevet 16. desember 2014 Heei Det var ganske nylig julebord med jobben min og jeg hadde egentlig planer om å ligge ganske lavt i terrenget siden jeg er en av de nyeste og dessuten den yngste. Kledde meg i en kjole med lange ermer som dog hadde en ganske stor utrigning og var nokså kort. Så hendte det seg slik at jeg kom til å hooke opp med kollegaen min som er 9 år eldre. Jeg er 17 og han er 26 og vi endte opp med å rote på do. Når kvelden var blitt morgen, ble jeg med han hjem. Der lå vi og koste mer og endte opp med å ha sex dagen derpå. Vært bort i bedre sex, men er ikke poenget her. Vi lå i senga hans hele dagen siden vi var så bakfulle, og lå bare og pratet om alt mulig hele dagen. I tillegg lå vi og holdte hender, jeg lå i armene hans og vi lå bare og kosa på hverandre. Det var egentlig skikkelig koselig. Føler jo så klart jeg ble bedre kjent med han da vi har vært litt på flørtern på jobb. Alltid fått oppmerksomhet av han, men han hadde såå lyst på meg. Ung og dum som jeg er, ble jeg jo med. Var også en annen kollega som jeg utrolig nok aldri har pratet med tidligere som kom med den kjærlighetserklæringa på festen. Kysset meg gjore han og. Følte meg passelig løs når jeg endte opp med å kysse to kollegaer på samme kveld. Skal også sies at han klina med en kvinnelig kollega til. Trodde faktisk ikke det kom til å bli så kleint, da jeg var hos han til kvelden etter. Tonen var ganske lett i grunn. Tror nok noen av de andre har lagt sammen to og to, men ingen av oss har bekreftet noe som helst. På jobb virker det som han unngår meg litt - vet ikke om det er jeg som overreagerer eller ei, men vi brukte å stoppe opp og snakke mye mer før. Han flørter fremdeles litt, gir meg noen blikk og sier "heey" på den deilige måten han har brukt. Når jeg skriver det her stiller jeg også spørsmål ved hvorfor jeg byrr meg? Har jo ikke akkurat følelser for denne karen her da. Men synes det er litt ekkelt slik jobbsituasjonen er nå. Blir liksom litt klein og flau hver gang jeg er nødt til å gå forbi han. Kommer det til å gå seg til etter en stund??? Beklager rotete innlegg! Anonymous poster hash: 6104e...019
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #2 Skrevet 18. august 2023 Det går seg nok til Anonymkode: ccf9f...d39
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #3 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Det går seg nok til Anonymkode: ccf9f...d39 Hei, har annen bruker her nå, så derfor forskjellig anonymkode, men det er jeg som er ts. Jeg endte opp med en tredje kollega, vi er i dag gift og har to barn 💗 Han vet heldigvis ikke om de to andre, men er litt kleint på jobbfester og jeg har ligget med 3 av de, og er i lag med den ene av de 😟 Ts Anonymkode: 1ace5...148 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #4 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hei, har annen bruker her nå, så derfor forskjellig anonymkode, men det er jeg som er ts. Jeg endte opp med en tredje kollega, vi er i dag gift og har to barn 💗 Han vet heldigvis ikke om de to andre, men er litt kleint på jobbfester og jeg har ligget med 3 av de, og er i lag med den ene av de 😟 Ts Anonymkode: 1ace5...148 Så du valgte å gå til sengs med han du bare klinte med på julebordet i hovedinnlegget også? Anonymkode: 12bb7...287
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #5 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Så du valgte å gå til sengs med han du bare klinte med på julebordet i hovedinnlegget også? Anonymkode: 12bb7...287 Ja, men ikke da. Lå med han på 18-årsdagen min 😏 Ikke noe jeg snakker høyt om, han var over 50 allerede da, og hadde ansvar for opplæring på meg. Ts Anonymkode: 1ace5...148
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå