Gå til innhold

Teksta robothund/katt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen av disse? Barnet mitt ønsker seg så veldig en robothund, men jeg innbiller meg at de bråker sabla mye? Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Er det forskjell på støynivået på hund og katt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Belle âme
Skrevet

Har hatt ein teksta hund. Den var mildt sagt UBRUKELIG!

Skrevet

Hmmm... Merkelig at de troner på topp over de mest populære lekene. Men det er jo det samme som Furby. Har en sånn, og den bråker iallefall grasalt mye... :/

Skrevet

Teksta er bråkete og kjedelig. Morsom til den har hoppet rundt noen ganger og gått litt og bjeffet litt, men så mister den fort nyhetens interesse.

Det samme med Furby. Den var morsom en liten stund, men den bråker mye den også. Skulle vært volumknapp på den.

Skrevet

Teksta er bråkete og kjedelig. Morsom til den har hoppet rundt noen ganger og gått litt og bjeffet litt, men så mister den fort nyhetens interesse.

Det samme med Furby. Den var morsom en liten stund, men den bråker mye den også. Skulle vært volumknapp på den.

Kan spille en nattasang for furby så sovner den i det minste.

Skrevet

Kan spille en nattasang for furby så sovner den i det minste.

Noen ganger vil den ikke sove allikevel. Men, ja, Furby er mer lek og moro enn Teksta. Mens Teksta går det an å slå av, noen ganger vil ikke Furby og må bare sette den i et mørkt rom og vente på at den roer seg selv.

Det som er morsomt med Furby er at det går an å manipulerende den til å forandre personlighet. :D (Men, det var vel en smule OT... ups 'a gitt)

Skrevet

Onde furbyer er verst.

Skrevet

Ok. Takk for svar. Da blir det ikke noe sånt her i huset. :)

Skrevet

Onde furbyer er verst.

Litt morsomme da. Vi opplevde at Furbyen til datteren min plutselig ble så grov i målet. Jeg visste ikke at den kunne forandre personlighet, men leste at forskjellige ting får den til å få forskjellige måter å være på og mørk eller lys stemme.

Så da fulgte vi oppskrift på å få den snill og mild igjen, og nå ler den som den gjorde da den var ny... hehe

Skrevet

Er det noen som har noen av disse? Barnet mitt ønsker seg så veldig en robothund, men jeg innbiller meg at de bråker sabla mye? Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Er det forskjell på støynivået på hund og katt?

Nei, men har bestilt en teksta t-rex. Hund og katt er vel litt kjedelig ja kan jeg tenke meg.

Anonymous poster hash: c34bd...626

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...