AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #1 Skrevet 16. desember 2014 Huff, da har jeg startet å få følelser for en på studiet. Men jeg vil ikke. Vi går første året, og det er ikke så mange studenter. Og vi har alltid gruppearbeid, og jeg kommer alltid på gruppe med han, siden vi bor på samme sted. Vi har en veldig god kjemi, prater veldig lett. Men jeg vil virkelig ikke føle noe for han, for vil ikke bli sammen med en på studiet. For hadde virkelig ikke gått bra, hvis forholdet gikk i dass. Men jeg føler meg helt teit om dagen. I dag skal vi møtes i ettermiddag for gruppearbeid, og jeg stresser allerede med hva jeg skal ha på meg, håret, sminke osv. Tenker jeg og må møte opp før, for sist så var det vi to som kom først, og fikk da en hyggelig prat. Og det verste av alt, vi er i midten av 30 årene. Noen som har tips for hvordan få slutt på følelsene mine? Anonymous poster hash: 68b08...9b4
Drømmespill Skrevet 16. desember 2014 #2 Skrevet 16. desember 2014 Tror ikke du klarer å få slutt på følelsene dine helt uten videre. Men jeg var i samme posisjon for litt over et halvt år siden, og stritta i mot følelsene og kjemien i lang tid. Men nå har vi vært kjærester i fire måneder, og det går veldig fint. Vi jobber veldig godt sammen på studiet (jeg er sjefen hans på to prosjekter ) og ingen i klassen synes det er særlig styr. Kanskje litt rart, men det plager ingen. Så jeg synes ikke du skal stritte alt for mye i mot, kanskje det er noe der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå