AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #1 Skrevet 16. desember 2014 Kjøpte meg ferdig salat, og lenge til den går ut. Men pastaen er hvit, sånn hvit "belegg"? Noen som vet hvorfor ?Anonymous poster hash: a944f...618
Upadiela Skrevet 16. desember 2014 #2 Skrevet 16. desember 2014 Den har kanskje begynt å tørke og bli hard?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #3 Skrevet 16. desember 2014 Kjøpte meg ferdig salat, og lenge til den går ut. Men pastaen er hvit, sånn hvit "belegg"? Noen som vet hvorfor ?Anonymous poster hash: a944f...618 Det er en form for mugg akkurat sånn som det blir på osten når den enten blir gammel, har hatt hull på plastembalasjen eller de har vært "uheldige" ved produksjon eller pakking. Gå tilbake til butikken og få ny, ikke bra å spise.Anonymous poster hash: 5ccfd...224
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #4 Skrevet 16. desember 2014 Det er en form for mugg akkurat sånn som det blir på osten når den enten blir gammel, har hatt hull på plastembalasjen eller de har vært "uheldige" ved produksjon eller pakking. Gå tilbake til butikken og få ny, ikke bra å spise.Anonymous poster hash: 5ccfd...224 Uff da.. Har spist der nå er alltid der når jeg kjøper der, uansett hvor jeg kjøper den. Er der veldig farlig ??Anonymous poster hash: a944f...618
Gjest Strandet Skrevet 16. desember 2014 #5 Skrevet 16. desember 2014 (endret) Tror kokt kald myk pasta blir hvit, hvis det er fuktighet inne i pakka. Noe jeg gjetter på. Liksom, når pasta blir liggende for lenge i vann, den blir veldig myk. Altså, min spontane reaksjon, er at dette tenkes være harmløst. Men må innrømme at jeg kan ikke huske når jeg opplevde å se noe slikt sist. Endret 16. desember 2014 av Strandet 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #6 Skrevet 16. desember 2014 Uff da.. Har spist der nå er alltid der når jeg kjøper der, uansett hvor jeg kjøper den. Er der veldig farlig ??Anonymous poster hash: a944f...618 Ikke bra for nyrer eller leveren å sikkert flere andre organer i kroppen å spise mugg. Du merker vel ikke så mye i dag og i morgen for dette er giftstoffer som kan gi senskader om en del år.Anonymous poster hash: 5ccfd...224
Gjest Strandet Skrevet 16. desember 2014 #7 Skrevet 16. desember 2014 (endret) Ellers husker jeg at kokt pasta angivelig (fra artikkel) er en type mat som blir dårlig raskt i romtemperatur. Noe med bakterier eller noe sånt mener jeg å kunne huske, uten at jeg egentlig vet så mye om akkurat dette. Endret 16. desember 2014 av Strandet
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #8 Skrevet 16. desember 2014 Tror kokt kald myk pasta blir hvit, hvis det er fuktighet inne i pakka. Noe jeg gjetter på. Altså, min spontane reaksjon, er at dette tenkes være harmløst. Men må innrømme at jeg kan ikke huske siste jeg opplevde å se noe slikt. Når der er for mye fuktighet så kommer det og raskt mugg, og mugg er ikke noe vi skal spise pga. Ulike toksiner vi ikke kan kontrollere med å se på.....Anonymous poster hash: 5ccfd...224
Gjest Strandet Skrevet 16. desember 2014 #9 Skrevet 16. desember 2014 Ville vært moro å få sett et bilde av dette, fra TS.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #10 Skrevet 16. desember 2014 Ville vært moro å få sett et bilde av dette, fra TS. Har spist og hevet noe av det. Men det er hvitt belegg på pastaen. Det er på alle jeg har funnet.kan ver der er pastaen så er blitt litt hvit, kokt for mye eller noe? Rekker med det ikke er skadelig så sjeldent jeg har spist der...Anonymous poster hash: a944f...618
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #11 Skrevet 16. desember 2014 .Anonymous poster hash: a944f...618
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #12 Skrevet 19. desember 2014 Noen som vet om det er sånn pastaen blir når det er mugg på den? Hvit?Anonymous poster hash: a944f...618
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå