Mistyen Skrevet 28. juli 2004 #1 Skrevet 28. juli 2004 Jeg vil gjerne minne om hva våre regler sier om å legge inn bilder i innlegg eller signatur. Du kan heller ikke legge inn bilder i innleggene dine eller i signaturen, annet enn våre automatisk genererte smilefjes. Å legge inn bilder som ikke ligger hos oss kalles å stjele båndbredde, noe vi vil unngå. Håper dere har forståelse for dette. Misty (moderator)
smofie Skrevet 28. juli 2004 #3 Skrevet 28. juli 2004 Ehm..Misty, gjaldt det de `inspirasjonsbildene`jeg lasta opp eller?
Gjest Hege Skrevet 28. juli 2004 #4 Skrevet 28. juli 2004 Kan like godt bruke denne tråden til å minne om at reglene om kopirett gjelder i albumet også.
~*Unni*~ Skrevet 28. juli 2004 #5 Skrevet 28. juli 2004 Ehm....er litt treig her ....men gjelder dette også avataren?
~sikka~ Skrevet 28. juli 2004 #6 Skrevet 28. juli 2004 Ehm....er litt treig her ....men gjelder dette også avataren? Neida, bare i innleggene og signaturen
Bokalven Skrevet 28. juli 2004 #7 Skrevet 28. juli 2004 Åndsverkloven og loven om copyright gjelder selvsagt for avataren også. Den gjelder generelt for Internett, ikke bare her på KG.
Gry Skrevet 28. juli 2004 #8 Skrevet 28. juli 2004 Det er riktig at kopirett også gjelder for avatar. Vi har ingen mulighet til å sjekke hvem som har kopirett på bilder dere bruker som avatarer, derfor er det brukerens ansvar å påse at ingen andre har kopirett til din avatar. Dette står også nevnt i feltet der man laster opp avatar i profilen.
~sikka~ Skrevet 28. juli 2004 #9 Skrevet 28. juli 2004 Åja skjønte ikke at det var kopiretten hun spurte om
~*Unni*~ Skrevet 28. juli 2004 #10 Skrevet 28. juli 2004 Takk for svar. Nå ble det litt klarere. Det er meg på avataren så der har jeg copyright selv
Lotte20 Skrevet 28. juli 2004 #11 Skrevet 28. juli 2004 Det var vel meg det gjaldt det.... :oops: Men nå er den iallefall borte. (det var en sånn animasjon som teller ned til den store dagen. syntes den var så stilig.)
Snorkie Skrevet 28. juli 2004 #12 Skrevet 28. juli 2004 Det var vel meg det gjaldt det.... :oops: Men nå er den iallefall borte. (det var en sånn animasjon som teller ned til den store dagen. syntes den var så stilig.) Det syns jeg, og, så det jeg gjaldt vel meg også :oops:
~*Unni*~ Skrevet 28. juli 2004 #13 Skrevet 28. juli 2004 Det var vel meg det gjaldt det.... :oops: Men nå er den iallefall borte. (det var en sånn animasjon som teller ned til den store dagen. syntes den var så stilig.) Ja den var stilig...stjal ideen jeg også men la den på min egen hjemmeside Min bryllupsside!
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 29. juli 2004 #14 Skrevet 29. juli 2004 Det syns jeg, og, så det jeg gjaldt vel meg også :oops: Gjaldt visst meg også...hadde herma etter deg jeg.... :oops: Men er rettet opp i nå!! :oops: :oops:
maki Skrevet 10. august 2004 #16 Skrevet 10. august 2004 Dersom man eier eget domene da? Er det greit å bruke smil som ligger der? Har også kopiretten på dem etter som jeg har laga dem selv også. Da stjeler jeg jo bare fra meg selv. Bare lurer liksom
Gry Skrevet 10. august 2004 #17 Skrevet 10. august 2004 Dersom man eier eget domene da? Er det greit å bruke smil som ligger der? Har også kopiretten på dem etter som jeg har laga dem selv også. Da stjeler jeg jo bare fra meg selv. Bare lurer liksom Nei, desverre, det er ikke lov. Det vil være umulig for moderatorene å sjekke hvor alle smil ligger, hvem som har laget dem osv. Men om du har laget noen fine smil kan du jo sende dem til meg så kan jeg vurdere å legge dem ut hos oss, hvis du vil :-)
~*Unni*~ Skrevet 11. august 2004 #19 Skrevet 11. august 2004 Virker ikke... Oisann...der snek det seg inn en feil....men nå er den rettet + at linken ligger i signaturen min her under *peker*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå