Summers Skrevet 16. desember 2014 #1 Skrevet 16. desember 2014 Vet ikke om det bare er meg, men det er få personer jeg virkelig liker å være med. Men da jeg var barn tror jeg at jeg likte alle eller i hvert fall nesten. Lurer på om det er et generelt fenomen og i så fall hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #2 Skrevet 16. desember 2014 Det er nok litt individuelt. Noen barn er innadvendte, andre er utadvendte. Men generelt sett pleier det jo å være lettere å få venner når man er barn enn når man er voksen. Anonymous poster hash: eb239...fc7
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #3 Skrevet 16. desember 2014 Små barn har jo oftere flere felles interesser og felles fokus. Så det er nok lettere for barn å finne venner, ja. Samtidig så er det mange barn som finner noen de klikker bedre med enn andre, og som de foretrekker å være sammen med. Som voksen er det jo mange av oss som ikke trives så godt med folk vi har lite til felles med. Anonymous poster hash: 9e6b2...20c
Metzili Skrevet 16. desember 2014 #4 Skrevet 16. desember 2014 For meg er verdier, holdninger, verdens syn osv viktig for at jeg skal trives sammen med noen. Dette har man ikke i like stor grad som barn, og jeg tenker at det er noe av grunnen til at man passer sammen med flere. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #5 Skrevet 16. desember 2014 Jeg har det på samme måte. Når man er barn har man jo ikke utviklet noen skikkelig personlighet enda, personligheten begynner å utvikle seg rundt 12-årsalder. Så det er nok derfor. Anonymous poster hash: 36883...51e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå