Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alltid vanskelig å kjøpe ting til pappa, da han har alt - og er det noe han mangler så kjøper han det selv..

Men; han er yrkesfisker og tilbringer derfor ekstremt mange timer på sjøen, alene! Lurte på om noen har tips til noe jeg kan kjøpe som han kan ha bruk for da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg oppdaget et sengesett i sateng på Princess her om dagen. Det hadde seilbåter på seg, og noen sjøkart. Så var det i fargene mørkeblått og hvitt. Kostet litt over 400 kr. Så det kan jo være et tips. Han sover jo hjemme i sengen sin noen ganger regner jeg med?

Skrevet

Er det et aktuelt bladabonnement for hans yrkesgruppe? Da kan han jo lese litt i ledige stunder om bord i båten. Ellers er det jo slikt som votter/hansker aktuelt for båtliv, tolleknivk, draft. Hmm antar redningsvest og nødbluss har han på stell. Kokebok med fiskeoppskrifter, Bok om kystfiskerens liv, Lydbok hvis det er aktuelt for ham.

Skrevet

Strikke et par sjøvotter?

Skrevet

Jeg ga eksen min bøker med sjøkart over sør-og vestlandet, da det var der han seilte mest rundt omkring. Fikk tak i dem i vanlige bokhandler. Kanskje det kan være en idè?

Anonymous poster hash: 40dc8...5dd
Gjest Strandet
Skrevet (endret)

Radio? Et eller annet man får kjøpt på Elkjøp. Sånn DAB radio. Ikke at jeg har peil på DAB radio da.

Endret av Strandet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...