AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #1 Skrevet 16. desember 2014 Jeg er en jente som skal opp 5 kilo, så derfor lurer jeg på om dette er mye nok mat til å kunne legge på meg? Frokost; 2 Kneip brødskiver eller 2 pannekaker. Banan, yoghurt og melk. Mellom måltid; 2 Knekkebrød, en frukt og yoghurt. Lunsj; Pasta salat med kylling. Middag; Alt fra taco til poteter og kjøttkaker. Mellom måltid; yoghurt og nøtter. Kveldmat; 2 Brødskiver. Legger til at jeg trener styrke hjemme 3-4 gang i uken med egen kroppsvekt. Drikker også protein shake etter trening og til kvelds Anonymous poster hash: 0b691...bd8
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #2 Skrevet 16. desember 2014 Vanskelig å si når vi ikke aner hvilken yoghurt du spiser, hvor mye nøtter/pastasalat du får i deg osv. Men måltidene ser ikke så verst ut. Nøtter, avokado, h-melk, havregryn, olje er bra mat å spise når du skal opp i vekt. Vei deg etter et par uker, så ser du om det er godt nok til å gå opp i vekt. Putt gjerne et par ss med olje i matrettene dine. Anonymous poster hash: 7df12...c16
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #3 Skrevet 16. desember 2014 Vanskelig å si når vi ikke aner hvilken yoghurt du spiser, hvor mye nøtter/pastasalat du får i deg osv. Men måltidene ser ikke så verst ut. Nøtter, avokado, h-melk, havregryn, olje er bra mat å spise når du skal opp i vekt. Vei deg etter et par uker, så ser du om det er godt nok til å gå opp i vekt. Putt gjerne et par ss med olje i matrettene dine. Anonymous poster hash: 7df12...c16 Takk for svar Spiser som regel god morgen yoghurt eller sprett yoghurt, er veldig kresen på yoghurt siden jeg ikke liker klumpene i de. Får i meg ganske store måltider Anonymous poster hash: 0b691...bd8
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #4 Skrevet 16. desember 2014 Takk for svar Spiser som regel god morgen yoghurt eller sprett yoghurt, er veldig kresen på yoghurt siden jeg ikke liker klumpene i de. Får i meg ganske store måltider Anonymous poster hash: 0b691...bd8 Ok, om du spiser god morgen yoghurt så er du allerede opp i 300 kalorier. Så da svarer jeg igjen og sier at måltidene dine ser bra ut. Stå på. Om du spiser bra hver eneste dag, så kommer du til å gå opp i vekt. Heier på deg. Anonymous poster hash: 7df12...c16
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #5 Skrevet 16. desember 2014 Ok, om du spiser god morgen yoghurt så er du allerede opp i 300 kalorier. Så da svarer jeg igjen og sier at måltidene dine ser bra ut. Stå på. Om du spiser bra hver eneste dag, så kommer du til å gå opp i vekt. Heier på deg. Anonymous poster hash: 7df12...c16 Glemte å spørre deg om hvilken olje du mente ? Anonymous poster hash: 0b691...bd8
Mr Don Skrevet 16. desember 2014 #6 Skrevet 16. desember 2014 Det er ikke verre enn å sørge for å få fler kalorier inn enn ut. Når du spesifikt skal gå opp 5 kilo er det ikke annet å gjøre enn å prøve og feile til du finner balansen. Personlig synes jeg du spiser for lite. Ville i første omgang prøvd fler kalorier, om du så bare putter på to bananer i løpet av dagen. (Eller annet i den kalorikategorien)
Gjest Runforit Skrevet 16. desember 2014 #7 Skrevet 16. desember 2014 Jeg er en jente som skal opp 5 kilo, så derfor lurer jeg på om dette er mye nok mat til å kunne legge på meg? Frokost; 2 Kneip brødskiver eller 2 pannekaker. Banan, yoghurt og melk. Mellom måltid; 2 Knekkebrød, en frukt og yoghurt. Lunsj; Pasta salat med kylling. Middag; Alt fra taco til poteter og kjøttkaker. Mellom måltid; yoghurt og nøtter. Kveldmat; 2 Brødskiver. Legger til at jeg trener styrke hjemme 3-4 gang i uken med egen kroppsvekt. Drikker også protein shake etter trening og til kvelds Anonymous poster hash: 0b691...bd8 Umulig å vite om du spiser nok. For det første burde du logge all maten og regne ut hvor mange kcal du inntar per dag. Så kommer det an på høyde, vekt, hvor mye du brenner på trening, hvor aktiv du er ellers etc. om du da er i underskudd, vedlikehold eller overskudd.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #8 Skrevet 16. desember 2014 Du bør i det minste bytte ut kneipbrødet med skikkelig grovbrød etter min mening. Anonymous poster hash: 8f6ce...dfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå