AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #1 Skrevet 16. desember 2014 Hei! Har nylig blitt kjent med en fyr, snakket ikke så mye sammen. Han har lagt meg til på facebook, og jeg godtok. Han har åpnet en samtale 3 ganger og flørtet litt på en samtale. Nå har jeg ikke hørt fra han siden torsdag Vet bare ikke om jeg skal ta kontakt, hva jeg skal si.. Jeg er veldig dårlig på å ta initativ, føler meg som en mann da Anonymous poster hash: 125b9...562
Gjest kath93 Skrevet 16. desember 2014 #2 Skrevet 16. desember 2014 Jeg er sånn selv, men har likevel presset meg selv til å ta kontakt innimellom likevel. Prøv det Trenger ikke å være så ille som du tror
sjonkelrolf Skrevet 16. desember 2014 #3 Skrevet 16. desember 2014 Vet bare ikke om jeg skal ta kontakt, hva jeg skal si.. Jeg er veldig dårlig på å ta initativ, føler meg som en mann da Anonymous poster hash: 125b9...562 Nå er det helt opp til deg. Han venter garantert på at du skal ta initativ. Gjør du ikke det kan du like gjerne bare glemme ham først som sist. Så det hele koker ned til hvor interessert du egentlig er i å ha kontakt med ham. Du trenger ikke være veldig kreativ, det handler om at DU viser initiativ. 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #4 Skrevet 16. desember 2014 Ja, ta kontakt du.Anonymous poster hash: e5be8...28a
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #5 Skrevet 16. desember 2014 Sitter på andre siden og har tatt kontakt tre ganger.. Hvis hun er interessert så får hun nå ta kontakt. gutt Anonymous poster hash: d9cfd...894 1
sjonkelrolf Skrevet 16. desember 2014 #6 Skrevet 16. desember 2014 Sitter på andre siden og har tatt kontakt tre ganger.. Hvis hun er interessert så får hun nå ta kontakt. gutt Anonymous poster hash: d9cfd...894 Er det du som har (hatt) kontakt med TS?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #7 Skrevet 16. desember 2014 Er det du som har (hatt) kontakt med TS? Haha, ytterst usannsynlig. Skal derimot tilstå at jeg sjekket når sist kontakt var, og det passet ikke inn.Anonymous poster hash: d9cfd...894
sjonkelrolf Skrevet 16. desember 2014 #8 Skrevet 16. desember 2014 Haha, ytterst usannsynlig. Skal derimot tilstå at jeg sjekket når sist kontakt var, og det passet ikke inn.Anonymous poster hash: d9cfd...894 Usannsynlig, kanskje, men ikke umulig.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #9 Skrevet 16. desember 2014 Hun jeg jakter holder til utenfor Oslo.Anonymous poster hash: d9cfd...894
sjonkelrolf Skrevet 16. desember 2014 #10 Skrevet 16. desember 2014 Hun jeg jakter holder til utenfor Oslo.Anonymous poster hash: d9cfd...894 Det er nå så. Men uansett, det er TS som nå må vise interesse og ta initativ.
Gjest brutal_mann Skrevet 16. desember 2014 #11 Skrevet 16. desember 2014 Hei! Har nylig blitt kjent med en fyr, snakket ikke så mye sammen. Han har lagt meg til på facebook, og jeg godtok. Han har åpnet en samtale 3 ganger og flørtet litt på en samtale. Nå har jeg ikke hørt fra han siden torsdag Vet bare ikke om jeg skal ta kontakt, hva jeg skal si.. Jeg er veldig dårlig på å ta initativ, føler meg som en mann da Anonymous poster hash: 125b9...562 Som mann vil jeg si at verden da trenger flere menn...
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #12 Skrevet 16. desember 2014 For at han skal opprettholde interessen for deg, er du nødt til å vise han at du er interessert i han og. Anonymous poster hash: 24691...6ff 2
crazydog Skrevet 16. desember 2014 #13 Skrevet 16. desember 2014 Jeg tok faktisk første kontakten med en fyr og syns det var frykteeelig vanskelig, men veldig glad jeg gjorde det. Man må bare tenke på hva man kan gå glipp av. Kjipt hvis greia forsvinner fordi man ikke turte å ta initativ selv... Tenker nå jeg da
Gjest Lillia Skrevet 16. desember 2014 #14 Skrevet 16. desember 2014 Er da ikke bare han som skal ta kontakt hele tiden. Du må jobbe litt du også.
Gjest Usminket Skrevet 17. desember 2014 #15 Skrevet 17. desember 2014 Hæ? Han la deg til og attpåtil har vært den som har tatt initiativ til prat hver gang, og nå tyter du om at han ikke har skrevet til deg siden torsdag? ER DET RART?! :O Hvis du ikke tar kontakt nå, så vær sikker på at han tolker det som du ikke er interessert og så glemmer han deg. Du kan jo bare skrive noe smalltalk som f.eks ´´Hei Hvordan står det til?`` 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå