AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #1 Skrevet 15. desember 2014 Noen som kan sitte opp noen punkter på det? Hvilke tegn har dere opplevd hvis en mann kun har brukt dere for sex? Anonymous poster hash: 31879...2ea
Gjest Seajewel Skrevet 15. desember 2014 #2 Skrevet 15. desember 2014 Han ringer kun når han vil treffes. Dere bruker mesteparten av tiden dere er sammen, på sex.
Sandie Skrevet 16. desember 2014 #3 Skrevet 16. desember 2014 De jeg kommer på i farten er: -Tar sporadisk kontakt - som regel på kveldstid i helger. -Liker ofte å avtale treff på kort varsel. -Avlyser avtaler med deg like før,dersom noe bedre/mer interessant dukker opp. -Samtaleemner/tema han tar opp er stort sett overfladiske. -Lite interessert i deg som person,hva du gjør på,hvordan det går med deg,familien,venner,osv.. -Introduserer deg ikke for venner eller familie selv etter flere måneder med dating. -Lite interessert i å tilbringe tid sammen med deg,med mindre han vet det inkluderer sex,eller med stor sannsynlighet kan ende opp med sex. -Lite interessert i å være sammen med deg etter sex.Drar hjem og gir ikke lyd fra seg før neste gang han vil ha sengekos.Gir deg silent treatment om du ellers prøver å ta kontakt. -Blir irritabel om du stiller kritiske spørsmål,spør hvor dere er på vei med tanke på et forhold,osv.. Tegnene er ganske tydelige om du ser etter.Det er ofte det at vi ikke vil innrømme det ovenfor oss selv og unnskylder oppførselen.En mann som er interessert vil ikke bare legge opp til treff som ender med sex.Han vil holde avtaler og være interessert i deg som person,hvordan du har det osv.. 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #4 Skrevet 16. desember 2014 Jeg ville heller sett etter tegn på at han er genuint interessert enn motsatt. En vis mann sa en gang at dersom du ikke er genuint interessert i en kvinne men hun er forelsket i deg, trenger du ikke lyve for henne. Hun vil lyve for seg selv, og alt du trenger er å ikke stikke hull på hennes boble. Generelt er det handling fremfor ord. En mann som er genuint interessert vil demonstrere dette, dersom han oppfatter at du er usikker vil han anstrenge seg for å forsikre seg om at du vet hvor du har ham. Så tegn på at han bare vil ha sex; - Sporadisk kontakt. Avtaler i siste liten. Han holder helgen åpen (til å treffe andre jenter). Kontakter deg kun via sms/online chat, ringer aldri. Presser på for sex, og gir deg dårlig samvittighet om du sier nei. Introduserer deg ikke for gode venner og familie. Er ikke interessert i et forhold. Hvordan unngår man dette? Simples. Si "jeg vil ikke ha sex med noen som treffer andre". Og kun ta neste skritt når han sier at han ikke VIL treffe andre, ikke bare at han ikke treffer noen akkurat nå. Anonymous poster hash: ff755...5fa
Blablab Skrevet 16. desember 2014 #5 Skrevet 16. desember 2014 På samme måte som jeg behandler en fyr jeg kun har som søndagskjæreste; møtes kun hjemme hos hverandre for sex og kos og snakker ikke om dypere personlige ting eller fremtiden. Vil ikke si at jeg har blitt brukt kun for sex. Men har gått på smellen der jeg på en eller annen fantastisk måte klarer å innbille meg selv at han garantert er ute etter noe mer selv om han absolutt ikke har sendt ut noen sånne signaler. Og vært for feig til å spørre om han kunne tenke seg noe mer fordi jeg innerst inne vet hva svaret er. Men den tar jeg på min egen kappe altså, har aldri opplevd at en mann bevisst har utnyttet meg for sex om jeg er tydelig på hva jeg er ute etter.
Gjest brutal_mann Skrevet 16. desember 2014 #6 Skrevet 16. desember 2014 Et sikkert tegn er at han har ståpikk. Da bør du styre unna.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #7 Skrevet 16. desember 2014 Jeg ville heller sett etter tegn på at han er genuint interessert enn motsatt. En vis mann sa en gang at dersom du ikke er genuint interessert i en kvinne men hun er forelsket i deg, trenger du ikke lyve for henne. Hun vil lyve for seg selv, og alt du trenger er å ikke stikke hull på hennes boble. Generelt er det handling fremfor ord. En mann som er genuint interessert vil demonstrere dette, dersom han oppfatter at du er usikker vil han anstrenge seg for å forsikre seg om at du vet hvor du har ham. Så tegn på at han bare vil ha sex;- Sporadisk kontakt. Avtaler i siste liten. Han holder helgen åpen (til å treffe andre jenter). Kontakter deg kun via sms/online chat, ringer aldri. Presser på for sex, og gir deg dårlig samvittighet om du sier nei. Introduserer deg ikke for gode venner og familie. Er ikke interessert i et forhold. Hvordan unngår man dette? Simples. Si "jeg vil ikke ha sex med noen som treffer andre". Og kun ta neste skritt når han sier at han ikke VIL treffe andre, ikke bare at han ikke treffer noen akkurat nå. Anonymous poster hash: ff755...5fa For noe tull jeg har både sett og opplevd det motsatte av mye av det du sier. Min FF holder alltid avtaler ( det kalles vel respekt for andres tid). Vi kan avtale treff 2 dager i forveien. han har introdusert meg for noen av vennene hans. Og lista er lang. Men det er uansett kun sex mellom oss. Det er heller ikke noen sannhet nødvendigvis at menn viser at de er interessert om de er det. Noen gjør det motsatte og later som ingenting. Som ofte kommer av usikkerhet, redsel, ikke vant med dypere relasjoner Anonymous poster hash: f5995...317
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #8 Skrevet 16. desember 2014 For noe tull jeg har både sett og opplevd det motsatte av mye av det du sier. Min FF holder alltid avtaler ( det kalles vel respekt for andres tid). Vi kan avtale treff 2 dager i forveien. han har introdusert meg for noen av vennene hans. Og lista er lang. Men det er uansett kun sex mellom oss.Anonymous poster hash: f5995...317 Nå gjaldt dette folk med skjulte hensikter. Når man er definert som FF så er det jo liksom ikke så mye å lure på? Anonymous poster hash: f9213...929 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #9 Skrevet 16. desember 2014 For noe tull jeg har både sett og opplevd det motsatte av mye av det du sier. Min FF holder alltid avtaler ( det kalles vel respekt for andres tid). Vi kan avtale treff 2 dager i forveien. han har introdusert meg for noen av vennene hans. Og lista er lang. Men det er uansett kun sex mellom oss.Anonymous poster hash: f5995...317 Men dere har avklart hvor dere står og dere har et FF "forhold" der dere må holde avtaler og planlegge for at det skal fungere. Vi snakker her om helt udefinerte situasjoner. Anonymous poster hash: ff755...5fa
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #10 Skrevet 16. desember 2014 Men dere har avklart hvor dere står og dere har et FF "forhold" der dere må holde avtaler og planlegge for at det skal fungere.Vi snakker her om helt udefinerte situasjoner. Anonymous poster hash: ff755...5fa Vi har aldri avklart noe som helst faktisk. Det har bare blitt sånn. vi har heller aldri satt noe regler på noe som helst. Udefinert med andre ordAnonymous poster hash: f5995...317
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #11 Skrevet 16. desember 2014 Vi har aldri avklart noe som helst faktisk. Det har bare blitt sånn. vi har heller aldri satt noe regler på noe som helst. Udefinert med andre ordAnonymous poster hash: f5995...317 Nei, men du har en klar forståelse av hvordan ting ligger an, og det er greit for deg. Det er ikke situasjonen TS er i, eller snakker om. Anonymous poster hash: ff755...5fa
Summers Skrevet 16. desember 2014 #12 Skrevet 16. desember 2014 Spør, er ikke sånn at fyren alltid lurer jenta bare fordi hun trodde det ville bli noe mer enn sex.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #13 Skrevet 16. desember 2014 Nei, men du har en klar forståelse av hvordan ting ligger an, og det er greit for deg. Det er ikke situasjonen TS er i, eller snakker om. Anonymous poster hash: ff755...5fa Nei jeg vet faktisk ikke hvordan det ligger ann. Det har aldri vært et tema hverken den ene eller den andre veien. Anonymous poster hash: f5995...317
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #14 Skrevet 16. desember 2014 At han introduserer henne for kompisene betyr ikke at han er interessert i noe mer enn sex. Om han planlegger møtene betyr ikke det at han interessert i noe mer enn sex. Osv. Så alle disse tegnene som noen beskriver har ikke nødvendigvis rot i virkeligheten.Anonymous poster hash: f5995...317
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå