AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #1 Skrevet 15. desember 2014 Har hørt så mye negativt om stedet Går det greit å drite i å kansellere reservasjonen eller må jeg betale da? Anonymous poster hash: 9f617...1b2
Gjest incognita Skrevet 15. desember 2014 #2 Skrevet 15. desember 2014 Da ringer du og sier fra at dere ikke kommer likevel. Det er normal folkeskikk. 12
Bondenisse Skrevet 16. desember 2014 #3 Skrevet 16. desember 2014 Er maten forhåndsbestilt kan det hende du må betale, hvis ikke nei. Men si fra at dere ikke kommer, restauranten har kanskje andre på venteliste eller har tatt inn ekstra folk fordi de vet at x-antall mennesker har bestilt. Utrolig kjedlig å stå der å vente på folk som ikke kommer.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #4 Skrevet 16. desember 2014 Er maten forhåndsbestilt kan det hende du må betale, hvis ikke nei. Men si fra at dere ikke kommer, restauranten har kanskje andre på venteliste eller har tatt inn ekstra folk fordi de vet at x-antall mennesker har bestilt. Utrolig kjedlig å stå der å vente på folk som ikke kommer. Men reservasjonen kanselleres jo etter 15 min med mindre man sier ifra. Gjør den ikke? Dersom man kun har reservert bord er det åpenbart at man ikke skal betale noe. Hva skulle du ha betalt? Anonymous poster hash: dc14f...e34
Bondenisse Skrevet 16. desember 2014 #5 Skrevet 16. desember 2014 Men reservasjonen kanselleres jo etter 15 min med mindre man sier ifra. Gjør den ikke? Dersom man kun har reservert bord er det åpenbart at man ikke skal betale noe. Hva skulle du ha betalt? Anonymous poster hash: dc14f...e34 Der jeg jobber holder vi av bordet mellom 15-90 minutter før gjesten kommer (avhengig av hvor mye omrigg som må til (lage langbord etc.)) og 30 minutter etter reservasjonstidspunktet før det blir kanselert. Så kan bli ganske mye tapt fortjeneste om personen ikke kommer og man må avvise andre fordi det er reservert... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå