Gjest anonym nå Skrevet 28. juli 2004 #1 Skrevet 28. juli 2004 dette er et litt flaut emne og snakke om..derfor er jeg anonym nå.. jeg har et behov for sex(orgasme) hver dag..jeg føler meg litt unormal..er det unormalt og føle for orgasme hver dag? er jeg nymfoman? føler jeg nesten presser samboeren min til og ha sex med meg..(heh..litt merkelig vri dette her..jeg er ei jente som presser mannen til sex )
Gjest Madam Felle Skrevet 28. juli 2004 #2 Skrevet 28. juli 2004 En sak er det å ønske orgasme hver dag, men en helt annen å presse samboeren til å gi deg det. Onanere er kanskje noe for deg, for da kan samboeren få fri sånn av og til. Om du er nymfoman eller ikke, kan jeg ikke svare på, for det har jeg ingen kompetanse for å si.
Comeback Kid Skrevet 28. juli 2004 #3 Skrevet 28. juli 2004 heh..litt merkelig vri dette her..jeg er ei jente som presser mannen til sex ) Tror ikke akkurat dette er så uvanlig. Vi menn er levende sexmaskiner som kun tenker på hvordan vi kan få oss noe. Tror ikke du er unormal. Du er kanskje litt utilfredsstilt akkurat for øyeblikket. Men tro meg, det går over.
Northstar_ Skrevet 28. juli 2004 #4 Skrevet 28. juli 2004 Kjenner meg litt igjen av meg og sambo er jeg (jenta) den som er mest pågående når det gjelder sex... Han har behov for sex kanskje 2 ganger i uka, mens jeg skulle hatt mye mer :o ... Det tok meg en stund før jeg ble vandt til det, og for å ikke snakke om alle følelsene jeg gjorde meg rundt dette... følte at han ikke begjærte meg... at han ikke tente på meg osv... det er helt forferdelig å ha slike tanker! Men man må bare godta at vi er forskjellige ... men det er nå ikke bare bare det heller :oops: Husker jeg sleit litt med å godta dette, og det gjør det ikke noe bedre når veninner snakker om at de HAR sex minimum hver dag og de har vært sammen i 5 år eller noe... da tenkte jeg (da hadde vi bare vært sammen i 6 mnd) at hvis det går nedover nå... eller blir mindre enn dette så vet ikke jeg... Men det jevnet seg ut og det går litt opp og ned, men ca. 2 g. i uken er vel snittet blitt... og vi har det utrolig bra sammen også på det området nå (Sex livet har aldri vært dårlig, men vi måtte snakke om dette)
Venus_venus Skrevet 28. juli 2004 #5 Skrevet 28. juli 2004 dette er et litt flaut emne og snakke om..derfor er jeg anonym nå.. jeg har et behov for sex(orgasme) hver dag..jeg føler meg litt unormal..er det unormalt og føle for orgasme hver dag? er jeg nymfoman? føler jeg nesten presser samboeren min til og ha sex med meg..(heh..litt merkelig vri dette her..jeg er ei jente som presser mannen til sex ) Nymfomani er en foreldet betegnelse for overdrevent seksuell lyst hos kvinner. Nymfomani ble brukt som gynokologisk og psykiatrisk diagnoser godt inn i 1900 årene. Dette er også en "lidelse" som er forsøkt behandlet. Begrepet er svært negativt ladet og brukes nå for tiden mest humoristisk. Om lyst på orgasme hver dag er nymfomani? Tror ikke det ;-) Og du trenger ikke samboeren din for å få orgasmer? Du kan vel fint klare å skaffe deg noen selv.. *S*
Hu i Svingen Skrevet 28. juli 2004 #6 Skrevet 28. juli 2004 Da er vi flere! :-) Dette er veldig normalt, tro meg! Det er dessuten såå mye bedre å ha det sånn enn å slite med manglende lyst, det tror jeg kan lage mye problemer... Hvis det blir for mye for mannen (vi er all forskjellige) så ordner du det selv.. Enjoy!
kjellebassen Skrevet 29. juli 2004 #7 Skrevet 29. juli 2004 Tror ikke du er nymfoman, bare glad i sex Jeg vet ikke hva mannen din jobber med eller om han jobber i det hele tatt men selv merker jeg at etter at jeg ble arbeidsledig har sex-lysten økt kraftig. Dette fordi jeg nå har mye mer overskudd enn tidligere. Dersom mannen din har en slitsom jobb kan dette være noe av forklaringen på at han ikke orker mer enn 2 ganger i uka. Menn bruker (Vanligvis) veldig mye energi når de har sex (Ordentelige mannfolk i hvertfall ) så derfor kreves det ofte at de har et ganske stort overskudd når de har sex. Kan hende mannen din ikke har nok overskudd til mer (eller føler det slik). Da får du be han ta det mer rolig på jobben slik at han orker å ha oftere sex..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå