Comeback Kid Skrevet 28. juli 2004 #1 Skrevet 28. juli 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=236626 Visste jeg det ikke. Usj! Skal aldri ha meg en norsk jente.
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #2 Skrevet 28. juli 2004 :o Hvem var de idiotene som sa at Norge var verdens beste land å bo i? :evil:
Comeback Kid Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2004 De har tydeligvis ikke vært inni husene de som har sagt at Norge er verdens beste land å bo i.
Cand alt Skrevet 28. juli 2004 #4 Skrevet 28. juli 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=236626 Visste jeg det ikke. Usj! Skal aldri ha meg en norsk jente. Norske kvinner`? Hallo de er for dyre, bruk heller polakker og rumenere de er billigere.
Gjest Ethereal Skrevet 28. juli 2004 #5 Skrevet 28. juli 2004 De har tydeligvis ikke vært inni husene de som har sagt at Norge er verdens beste land å bo i. Og hvor står det at jentene er de som skal ta seg av all vasking og rengjøring? Dessuten sier artikkelen ingenting om at JENTENE er skitne...
Comeback Kid Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2004 Og hvor står det at jentene er de som skal ta seg av all vasking og rengjøring? Dessuten sier artikkelen ingenting om at JENTENE er skitne... Typisk svar fra en typisk norsk jente. Forsvarsposisjon med en gang.
Gjest care Skrevet 28. juli 2004 #7 Skrevet 28. juli 2004 Typisk svar fra en typisk norsk jente. Forsvarsposisjon med en gang. Det er vel dette man kan si når noen prøver å kommersialisere en rapport.
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2004 #8 Skrevet 28. juli 2004 Norge er et av de landene hvor forskerne er flinkest til å publisere sine forskningsresultater. Men hva hjelper det når fakta alltid blir gjort "spennende" av journalister... Akk ja.
LilleBille Skrevet 28. juli 2004 #10 Skrevet 28. juli 2004 Ja' date=' usj så skitten vi jenter er. [/quote'] .. det er jo selvfølgelig mulig jeg er skitten - men huset mitt er det hvertfall ikke .... for jeg har utenlandsk vaskehjelp
Milly:) Skrevet 28. juli 2004 #11 Skrevet 28. juli 2004 Og hvor står det at jentene er de som skal ta seg av all vasking og rengjøring? Dessuten sier artikkelen ingenting om at JENTENE er skitne...
Arkana Skrevet 28. juli 2004 #13 Skrevet 28. juli 2004 Og hvor står det at jentene er de som skal ta seg av all vasking og rengjøring? Dessuten sier artikkelen ingenting om at JENTENE er skitne...
Psst... Skrevet 28. juli 2004 #14 Skrevet 28. juli 2004 "Men selv om norske kvinner svinger vaskekosten hyppigere enn ektemennene, ligger de på Europa-bunnen- bare «slått» av Sverige." Der ser dere: Vi svinger vaskekosten hyppigere enn mennene. Så hvis vi er skitne, må jo mennene være enda skitnere... Synd da, at vi ikke kan finne noen renere mannfolk andre plasser. :o
Gjest Ethereal Skrevet 28. juli 2004 #15 Skrevet 28. juli 2004 Det er vel dette man kan si når noen prøver å kommersialisere en rapport. Well, hva har vi diskutert tidligere? Jeg tror jeg har funnet min misjon senere...
Gjest GreenSky Skrevet 28. juli 2004 #16 Skrevet 28. juli 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=236626 Visste jeg det ikke. Usj! Skal aldri ha meg en norsk jente. Du er litt for rask med å si "usj", synes jeg. Det er forøvrig gammelt nytt. Se her
Gjest Pet Skrevet 28. juli 2004 #17 Skrevet 28. juli 2004 Har noen forsket på hvor ofte det er nødvendig å vaske, da? Kanskje andre vasker for ofte og vi akkurat passe? :o
Maxine Grey Skrevet 28. juli 2004 #18 Skrevet 28. juli 2004 Jaja. Jeg sier som Max når jeg påpeker at bilen er skitten: "Det æ'kke no'vits i vaske bilen, den blir bare skitten med en gang igjen!" Forresten så vet jeg hva norske damer bruker fritida si på:.......KG!!!
Gjest LoisLane Skrevet 28. juli 2004 #19 Skrevet 28. juli 2004 leste ikke artikkelen, men har sett overskriften om at norske kvinner vasker minst i Europa. hva med norske menn? Synes det er ganske interessant å vite hvor mye de vasker! Er det underforstått at renholdet i et hjem avhenger fullt og helt av kvinnen i huset???
Crazee Skrevet 28. juli 2004 #20 Skrevet 28. juli 2004 leste ikke artikkelen, men har sett overskriften om at norske kvinner vasker minst i Europa. hva med norske menn? Synes det er ganske interessant å vite hvor mye de vasker! Er det underforstått at renholdet i et hjem avhenger fullt og helt av kvinnen i huset??? Stod ingenting om menn og vasking, men norske menn er i alle fall flinke med barn og matlaging. Det kan jo hende at norske menn er dei flinkaste til å vaska, òg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå